اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تردد در تمام محورهای استان اصفهان برقرار است/ کاهش 10 درجه‌ای هوا در انتظار استان

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: با وجود بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان اصفهان، تمام راه ها باز و تردد برقرار است.

تردد در تمام محورهای استان اصفهان برقرار است/ کاهش 10 درجه‌ای هوا در انتظار استان

مرضیه فراست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان اصفهان در پی بارش باران و برف اظهار داشت: با وجود بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان اصفهان، تمام راه ها باز و تردد برقرار است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: محورهای مبارکه – اصفهان، مبارکه – شهرضا، کوهپایه – نایین و کوهپایه – اصفهان بارش باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه محورهای شهرضا – سمیرم، شهرضا – اصفهان، زرین‌شهر – شهرکرد، داران – الیگودرز بارش باران گزارش شده است گفت: محورهای فریدونشهر- ازونبلاغ، فریدونشهر – اسلام‌آباد، فریدونشهر - قلعه سرخ، نایین - اصفهان (گردنه ملا احمد)، خوانسار- دامنه مه غلیظ و کاهش میدان دید گزارش شده است.

فراست عنوان کرد: با توجه به لغزنده بودن محورها رانندگان برای تردد اصول ایمنی را رعایت و با احتیاط عبور کنند و قبل از سفر برای اطلاع از وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند و در محورهای برفی از زنجیر چرخ استفاده کنند.

به گزارش فارس، اداره کل هواشناسی استان اصفهان نیز اعلام کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه بارشی بر روی استان اصفهان است، بر این اساس امروز در اکثر مناطق استان شاهد بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف گاهی مه آلودگی و وزش باد نسبتاً شدید خواهیم بود.

بر این اساس، شدت فعالیت سامانه در مناطق غربی و جنوبی طی امروز شنبه و فردا یکشنبه خواهد بود. در این مناطق کولاک برف،  اختلال در تردد شهری و جاده ای و در مناطق غرب استان مسدود شدن جاده‌ها به دلیل بارش برف سنگین پیش بینی می‌شود.

در دیگر مناطق استان اصفهان نیز آبگرفتگی معابر، اختلال در تردد، سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست. این سامانه بارشی تا اواسط روز دوشنبه از بخش‌های شرقی استان خارج خواهد شد و دما طی ۲۴ ساعت آینده بین ۸ تا ۱۰ درجه کاهش خواهد داشت. 

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول