اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

فارس من|بخش بیرم به شبکه سراسری گاز متصل است

مدیر شرکت گاز لارستان با بیان اینکه شهر بیرم به شبکه سراسری گاز وصل شده و مردم از این نعمت استفاده می‌کنند، گفت: علمک گاز تمام شهر بیرم نصب و بعضی از مردم برای دریافت انشعاب ثبت‌نام کرده‌اند و کنتور برای آن‌ها نصب‌شده است.

فارس من|بخش بیرم به شبکه سراسری گاز متصل است

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، پیرو ثبت سوژه‌ای با عنوان " مشکل نفت شهر بیرم فارس را حل کنید. شهری که گازکشی ندارد و مردم بخاری نفتی استفاده می‌کنند" در سامانه "فارس من" خبرگزاری فارس، خبرنگار فارس نسبت به پیگیری این موضوع با رئیس اداره گاز لارستان و همچنین رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لارستان گفتگو کرد.

مدیر شرکت گاز لارستان با بیان اینکه شهر بیرم به شبکه سراسری گاز وصل شده و مردم از این نعمت استفاده می‌کنند، اظهار داشت: علمک گاز تمام شهر بیرم نصب و بعضی از مردم برای دریافت انشعاب ثبت‌نام کرده‌اند و کنتور برای آن‌ها نصب‌شده است.

محمدحسین اعتماد پور، با ابراز تعجب نسبت به طرح این موضوع، یادآور شد: در شهر بیرم حدود دو هزار انشعاب(علمک) نصب شده است.

اعتمادپور با اشاره به اینکه روستاهای بخش بیرم نیز به شبکه گاز متصل هستند و تأمین بودجه شده  و در حال مراحل انتخاب پیمانکار انشعاب (علمک) هستیم، تصریح کرد: تمام روستاها بخش بیرم به‌غیراز یک روستا  گازدار هستند.

در این زمینه مدیر شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی لارستان نیز با بیان اینکه با توجه به هماهنگی‌ها و نام‌نویسی به‌موقع مردم در سامانه الکترونیکی دریافت سهمیه نفت سفید، مشکلی در تأمین سوخت زمستانه روستاها و مناطق بدون گاز طبیعی وجود ندارد، گفت: تاکنون نیز طی سه مرحله سهیمه‌های سوخت در کارت عابر بانک سرپرستان خانوار لارستانی شارژ شده که این سه مرحله شارژ سوخت زمستانه از شهریورماه و همزمان با آغاز نام‌نویسی الکترونیکی نفت سفید تا آذرماه امسال بوده است.

مسعود حسنیان سهمیه هر خانوار را ۵۵۰ لیتر اعلام کرد و ادامه داد: در شهریور برای هر خانوار ۱۱۰ لیتر، مهرماه ۲۲۰ لیتر و ماه‌های آبان و آذر نیز ۲۲۰ لیتر نفت سفید تأمین‌شده است.

وی با اشاره به اینکه سرپرست خانوارهای فاقد گاز طبیعی در مناطق مختلف شهرستان‌های لارستان، خنج ، گراش و اوز  می‌توانند با نام‌نویسی در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی به نشانی http://newtejaratasan.niopdc.ir و درج اطلاعات تکمیلی خود از سهمیه سوخت زمستانه امسال خود بهره‌مند شوند، تصریح کرد: اجرای این طرح در قالب دولت الکترونیک، علاوه بر تسهیل خدمات سوخت‌رسانی و صرفه‌جویی در وقت و هزینه شهروندان، سبب کاهش سوء‌استفاده‌های احتمالی و قاچاق فرآورده‌های نفتی نیز می‌شود و از توزیع خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی در این مناطق جلوگیری خواهد کرد.

این مسوول با بیان اینکه هر خانوار پس از نام‌نویسی در سامانه امکان دریافت ۵۵٠ لیتر نفت سفید با قیمت یارانه‌ای هر لیتر یک هزار و ۵۰۰ ریال خواهد داشت، خاطر نشان کرد: هم‌اینک اطلاعات تکمیلی بالای ۹۵ درصد شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز در این سامانه الکترونیکی با ثبت‌شده است.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول