اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

سازماندهی 145 تیم محله‌محور در قرارگاه شهید سلیمانی

معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد گفت: 145 تیم محله‌محور در قالب 5 کمیته بر پایه سه محور حمایت، مراقبت و نظارت محله‌ای در قرارگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سازماندهی شده‌اند.

سازماندهی 145 تیم  محله‌محور در قرارگاه

به گزارش  خبرگزاری فارس از شهرکرد سیدراشد جزایری در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در خصوص تشکیل قرارگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: تاکنون 430 محله شناسایی و 145 تیم محله‌محور در قالب پنج کمیته سازماندهی شده‌اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد، ادامه داد: فعالیت این تیم‌ها بر پایه سه محور حمایت، مراقبت و نظارت محله‌ای بنا شده که مشکلاتی در تامین تجهیزات تیم‌های سازماندهی شده وجود دارد که امیدواریم با عنایت مدیران دستگاه‌ها رفع شده و تا پایان آذرماه در تمام استان این طرح 100 درصد اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای آذرماه 34 تیم نظارتی در سطح استان اقدام به 25 هزار بازدید کردند که در این راستا در شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز 109 اخطار ارسال، 95 پرونده قضائی تشکیل و 47 واحد صنفی پلمب شد.

جزایری با بیان اینکه در این مدت کمیته نظارتی ستاد مقابله با ویروس کرونا پنج جلسه با 74 مصوبه داشته است، تصریح کرد: میزان رعایت محدودیت‌های اعمال شده در ادارات 98 درصد، در اصناف 95 درصد، در بخش آموزش 75 درصد، بخش فرهنگی 90 درصد و در رعایت ترددها 75 درصد ارزیابی شده است.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول