اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

سهمیه نفت سفید 4 ماهه خانوارهای روستایی شارژ شد

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: امسال به منظور ذخیره‌سازی بهینه در روستاهای صعب‌العبور، سهمیه نفت سفید چهار ماهه خانوارها را به صورت یکجا شارژ کرده‌ایم که این امر به صورت کاذب با 65 درصد افزایش برداشت نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بوده است.

سهمیه نفت سفید 4 ماهه خانوارهای روستایی شارژ شد

حمید حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با ایجاد زیرساخت‌های لازم و انجام تبلیغات وسیع رسانه‌ای با هدف ترغیب و تشویق دارندگان وسایل نقلیه عمومی به استفاده از تسهیلات گازسوز کردن رایگان خودروها، اقدامات خوبی در استان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: آمار هفته گذشته تبدیلی کارگاه معینی واقع در شهرستان صائین‌قلعه از تعداد 53 دستگاه انواع خودروی عمومی باری ثبت نامی تعداد 32 دستگاه کیت CNG خود را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: اجرای این طرح ملی علاوه بر کاهش آلودگی‌های زیست محیطی، باعث صرفه‌جویی در مصرف بنزین و رشد و توسعه اقتصادی کشور خواهد شد.

حبیبی تصریح کرد: با ایجاد زیرساخت‌های لازم و انجام تبلیغات وسیع رسانه‌ای با هدف ترغیب و تشویق دارندگان وسایل نقلیه عمومی به استفاده از تسهیلات گازسوز کردن رایگان خودروها، اقدامات خوبی در استان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان با بیان اینکه رشد مصرف سی‌ان‌جی، کاهش مصرف بنزین را به دنبال داشته است، تأکید کرد: استفاده از این سوخت پاک، علاوه بر کاهش هزینه‌ها، نقش بسزایی در کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی نیز دارد.

وی با اشاره به آغاز فصل سرما افزود: امسال به منظور ذخیره‌سازی بهینه در روستاهای صعب‌العبور، سهمیه نفت سفید چهار ماهه خانوارها را به صورت یکجا شارژ کرده‌ایم که این امر به صورت کاذب با 65 درصد افزایش برداشت نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بوده است.

حبیبی گفت: با توجه به آغاز فصل سرما و احتمال کاهش یا قطع گاز طبیعی مصرف کنندگان عمده و جزء در فصل زمستان متصور است، تخصیص سوخت  ذخیره دوم به میزان هفت روز مصرف برای واحدهای مصرف کننده نفت‌گاز و 15 روز مصرف برای واحدهای مصرف کننده نفت کوره پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان با بیان اینکه هرگونه استفاده از موجودی سوخت ذخیره دوم منوط به اعلام کتبی شرکت گاز مبنی بر قطع یا افت فشار گاز خواهد بود، افزود: بنابراین به مصرف‌کنندگانی که  سال قبل سوخت ذخیره دوم دریافت و مصرف کرده‌اند، تأمین ذخیره پیش‌بینی شده سهمیه مجدد تعلق می‌گیرد و به مصرف کنندگانی که سوخت ذخیره دوم سال قبل خود را مصرف نکرده اند، سهمیه جدید تعلق نمی‌گیرد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول