اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

هیچ دانش‌آموزی در استان از آموزش محروم نمانده است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره بِه مشکل نداشتن گوشی همراه و تبلت در مناطق محروم برای بهره‌مندی از آموزش مجازی گفت: از نسل آینده نباید غافل شویم و این موضوع از نان شب هم واجب‌تر است.

هیچ دانش‌آموزی در استان از آموزش محروم نمانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جلسه طرح رزمایش همدلی و کمک مومنانه با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، فرمانده سپاه استان، معاون سیاسی امنیتی استانداری، مدیر کل دفتر امور اجتماعی، مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر مسؤولان دستگاه‌های مرتبط با این طرح، در محل سالن اجتماعات استانداری زنجان بِه صورت ویدئو کنفرانس تشکیل شد.

در این جلسه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره بِه مشکل نداشتن گوشی همراه و تب لت در مناطق محروم برای بهره مندی از آموزش مجازی اظهار داشت: از نسل آینده نباید غافل شویم و این موضوع از نان شب هم واجب‌تر است.

 آیت‌الله شیخ علی خاتمی در ادامه از همه دستگاه‌ها و افراد خیر استان خواست نسبت بِه موضوع تامین گوشی و تب لت برای دانش‌آموزان و همچنین تهیه ماسک برای نیازمندان مساعدت لازم را داشته باشند.

مشکل تامین گوشی و تبلت دانش‌آموزان تا پایان ماه جاری رفع شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان نیز در این جلسه به لزوم هدایت نذورات به سمت تامین تب لت و گوشی برای دانش آموزان تاکید کرد و اظهار داشت: تاثیر شیوع کرونا بر معیشت، سلامت، اقتصاد و زندگی مردم به ویژه در چهار دهک پایین جامعه بیشتر بوده و از طریق کمک های مومنانه که راهبردی از سوی رهبر معظم انقلاب است، می توان در این شرایط به یاری اقشار آسیب دیده شتافت.

خدابخش مرادی نافچی افزود: لازم است با راه‌اندازی پویش جدید از سوی فرمانداران، بخشداران و دهیاری‌ها مشکل تامین گوشی و تب لت دانش‌آموزان تا پایان ماه جاری مرتفع شود تا این دانش‌آموزان با افت تحصیلی مواجه نشوند.

نداشتن گوشی هوشمند و تب لت باعت عدم بهره‌مندی دانش آموزان از آموزش نشده است

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در این جلسه ضمن ارائه گزارش در مورد وضعیت آموزش مجازی دانش‌آموزان در ایام شیوع کرونا اظهار داشت: نداشتن گوشی هوشمند و تب لت باعت عدم بهره مندی دانش‌آموزان از آموزش نشده است.

حسن مظفری در ادامه ضمن تشکر از حمایت‌های بی‌دریغ امام جمعه و مسؤولان استان تصریح کرد: در مناطقی که امکانات سخت‌افزاری و اینترنت فراهم نیست، معلمان عزیز استان با تولید محتواهای آموزشی از قبیل کتاب کارها، سی دی های آموزشی و برگه‌های خودآموز و از طریق راهبران آموزشی در بین این دانش‌آموزان توزیع شد و هیچ دانش‌آموزی در استان به دلیل نداشتن امکانات سخت افزاری و اینترنت از آموزش و تحصیل باز نمانده است.

انتهای پیام/2308/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول