اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

افتتاح 48 کلاس درس با اعتبار بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال در گلستان

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان گفت: در دهه فجر امسال ۴۸ کلاس درس با اعتبار ۱۳۳ میلیارد ریال در مدارس استان گلستان به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 48 کلاس درس با اعتبار بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال در گلستان

محمدمهدی سلمانزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با مشارکت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان و توافق‌نامه وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی تجهیز و توسعه مدارس امسال پروژه نیمه‌تمام دولتی مدارس استان تا بهمن ماه تکمیل و در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
وی تصریح کرد: ۴۸ کلاس درس در پنج مدرسه شهرهای گنبدکاووس، آزادشهر، گالیکش، گمیشان و آق‌قلا برای تامین فضای مناسب و استاندارد آموزشی برای دانش آموزان به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان با اشاره به اعتبار ۱۳۳ میلیارد ریال تکمیل و بهره‌برداری این کلاس‌های درس خاطرنشان کرد: برای تکمیل و افتتاح ۴۸ کلاس درس ۱۳۳ میلیارد ریال هزینه شده و تاکنون بنیاد برکت این ستاد در همه شهرهای استان اقدام به ساخت ۲۹۳ کلاس درس در ۳۹ مدرسه استان با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال کرده است.
وی ابراز کرد: مدرسه سازی یکی از بنیادی‌ترین و ماندگارترین فعالیت‌های بنیاد برکت بوده که در راستای منویات رهبر معظم انقلاب در ساخت مدرسه در نقاط محروم و روستاهای دورافتاده انجام می‌شود.
انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول