اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۲۹ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی سمنان رفع شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های استان سمنان گفت: تاکنون ۱۲۵ نیاز فناورانه صنایع استان سمنان شناسایی و از این تعداد، ۲۹ مورد برطرف شده است.

۲۹ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی سمنان رفع شد

حسن آل‌بویه به خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان گفت: ۸۳ واحد صنعتی فناور و دانش‌بنیان در سایت فن‌بازار منطقه‌ای استان سمنان ثبت شده است.

وی با اشاره به ثبت ۱۶ تقاضای فناورانه در فن‌بازار منطقه‌ای استان سمنان بیان کرد: ۱۴۳ محصول از واحدهای صنعتی فناور و دانش‌بنیان در سامانه فن‌بازار منطقه‌ای استان به ثبت رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: این محصولات در بخش‌های مختلف نرم‌افزاری، الکترونیکی، معدنی، فلزی، شیمیایی، پزشکی و دارویی توسط این واحدهای دانش‌بنیان و فناور درسایت semnan.techmart.ir ثبت شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان به ثبت‌نام ۲۸۳ کاربر در سایت فن‌بازار منطقه‌ای استان اشاره و بیان کرد: صاحبان واحدهای فناور و دانش‌بنیان می‌توانند برای توسعه فروش و صادرات محصولات در سامانه ثبت‌نام کنند.

آل‌بویه با اشاره به فعالیت فن‌بازار منطقه‌ای در دو بخش بازار فیزیکی و بازار مجازی، تصریح کرد: سرعت‌بخشی در فرآیند مبادله فناوری بین عرضه‌کنندگان و متقاضیان فناوری از اهداف راه‌اندازی فن‌بازار مجازی است.

وی با بیان اینکه سامانه فن‌بازار فرصتی را برای صاحبان فناوری محصولات فراهم می‌کند تا محصول خود را معرفی کنند، اضافه کرد: آشنایی متقاضیان فناوری با محصولات عرضه شده و بیان نیازهای فناورانه به تولیدکننده محصولات فناور از دیگر ویژگی‌های این سایت مجازی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خاطرنشان کرد: تاکنون، کارگزاری فن بازار منطقه‌ای استان حدود ۲۰۰ مورد قرارداد بازاریابی و فروش را منعقد کرد.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول