اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

صدور 866 جواز برای 7982 میلیارد تومان سرمایه گذاری در قم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: در هشت ماه نخست سال جاری تعداد 866 فقره جواز تاسیس ایجادی با پیش بینی سرمایه گذاری هفت هزار و 982 میلیارد تومان در استان صادر شد.

صدور 866 جواز برای 7982 میلیارد تومان سرمایه گذاری در قم

محمود سیجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به رغبت به سرمایه گذاری در استان قم اظهار کرد: در هشت ماه نخست سال جاری تعداد 866 فقره جواز تاسیس ایجادی با پیش بینی سرمایه گذاری هفت هزار و 982 میلیارد تومان و پیش بینی اشتغال زایی برای 17 هزار و 55 نفر در استان قم صادر شد.

وی ادامه داد: تعداد 42 فقره جواز تاسیس توسعه ای(توسعه واحدهای موجود) در هشت ماه نخست سال جاری با پیش بینی 483 میلیارد تومان و پیش بینی اشتغال زایی برای 760 نفر در استان قم صادر شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: در مجموع تعداد کل جواز تاسیس موجود در استان، دو هزار و 74 مجوز با پیش بینی اشتغال زایی برای 47 هزار و 874 نفر و پیش بینی سرمایه گذاری 33 هزار و 732 میلیارد تومان است که این شاخص بیانگر میل و رغبت به سرمایه گذاری جدید در استان قم است.

سیجانی با اشاره به سرمایه گذاری انجام شده در استان قم اظهار کرد: تعداد 97  فقره پروانه بهره برداری ایجادی در هشت ماه نخست سال جاری با 466 میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال زایی برای دو هزار و 214 نفر در هشت ماه نخست سال جاری صادر شد.

وی ادامه داد: در هشت ماه نخست سال جاری 74 فقره پروانه بهره برداری توسعه ای(توسعه واحدهای موجود) در استان قم با 274 میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال زایی برای هزار و 86 نفر صادر شد، در مجموع تعداد دو هزار و 274 فقره پروانه بهره برداری با اشتغال زایی 58 هزار و 724 نفر و سرمایه گذاری پنج هزار و 623 میلیارد تومان در استان موجود است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: در هشت ماه نخست سال جاری 51 فقره پروانه بهره برداری در استان قم به دلیل عدم فعالیت، ابطال یا تعلیق شد.

انتهای پیام/78004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول