اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

استفاده از ظرفیت شاد برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: باید از ظرفیت شاد برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی استفاده کرد.

استفاده از ظرفیت شاد برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، همزمان با هفته قرآن، برنامه‌های این هفته به صورت غیرحضوری و با استفاده از ظرفیت شبکه شاد و با همت مرکز دارالقران فاطمه (س) برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر در این جلسه با قدردانی از برگزاری برنامه‌ها در فضای مجازی به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار کرد: برنامه شاد فرصت مطلوبی برای برگزاری جلسات به صورت غیرحضوری را فراهم کرده است.

عباس عزیزخانی با اشاره به اینکه هدف اصلی و نهایی آموزش و پرورش رسیدن دانش‌آموزان به حیات طیبه است، خاطرنشان کرد: آشنایی دانش‌آموزان با قرآن مسیر اصلی در این راه است.

وی با اشاره به اینکه کودکی و نوجوانی حساس‌ترین دوره رشد یک فرد است، افزود: انس با قرآن زمینه اعتلای شخصیت معنوی دانش‌آموزان را فراهم می‌کند.

عزیزخانی با بیان ‌اینکه باید اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها برای بهره‌مندی دانش‌آموزان از کلاس‌ها و برنامه‌های قرآنی در فضای مجازی باشد، بیان کرد: باید با تعامل و همکاری دستگاه‌های مختلف زمینه لازم برای ترویج و توسعه فرهنگ نماز در جامعه را فراهم کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر با اشاره به اینکه یکی از ساحت‌های ۶ گانه در سند تحول بنیادین، ساحت اعتقادی، عبادی و اخلاقی است، تاکید کرد: باید برای تحقق سند تحول بنیادین تلاش شود.

ترویج فرهنگ قرآن وظیفه آموزش و پرورش است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در حضور مجازی در این جلسه اظهار کرد: قرآن مسیر اصلی هدایت بندگان است.

جعفر گنج‌خانلو با بیان ‌اینکه با بهره‌گیری و توجه به قرآن، عترت و نماز می‌توان زمینه سعادتمندی انسان‌ها را فراهم کرد، تاکید کرد: ترویج فرهنگ نماز از مسؤولیت‌های اصلی مسؤولان حوزه تعلیم و تربیت است.

وی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ نورانی قرآن در دل دانش‌آموزان مستحکم و پایدار شود، تصریح کرد: باید تلاش بیشتری برای دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت داشته باشیم.

انتهای پیام/۷۳٠٠۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول