اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

وحدت حوزه و دانشگاه، از عوامل پیشرفت کشوراست

معاون تهذیب حوزه علمیه اصفهان گفت: بر اساس یکی از فرمایشات گهربار حضرت امام خمینی ره، وحدت حوزه و دانشگاه ترقی و پیشرفت کشور را به دنبال دارد.

وحدت حوزه و دانشگاه، از عوامل پیشرفت کشوراست

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی ظهر امروز در نشست نقش وحدت حوزه و دانشگاه در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در شاهین‌شهر اظهار کرد: بر اساس یکی از فرمایشات گهربار حضرت امام خمینی ره، وحدت حوزه و دانشگاه ترقی و پیشرفت کشور را به دنبال دارد.

 معاون تهذیب حوزه علمیه اصفهان به اختلاف‌افکنی‌های دشمنان نظام علیه وحدت حوزه و دانشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: حوزه و دانشگاه در کنار هم نقش مؤثری در تربیت نیروی انسانی متعهد به‌عنوان لوازم اصلی پیشرفت کشور بر عهده‌دارند.

وی به این فرمایش رهبری معظم انقلاب گریزی زد که خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی خروجی‌های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خواهند بود که با محوریت جوانان ایران اسلامی محقق خواهد شد ؛ مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم  انقلاب اسلامی را با باهدف آماده ساختن ملت و کشور در مسیر استقلال و پیشرفت ابلاغ کردند.

مومنی تاکیدکردکه جوانان خلاق باروحیه جهادی خود می‌توانند چرخ پیشرفت‌های کشور را به‌سرعت بچرخانند و خلأها را پرکنند.

 معاون تهذیب حوزه علمیه اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود که به میزبانی دفتر امام‌جمعه شاهین‌شهر و به مناسبت هفته پژوهش در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد از این‌که در کشور به‌اندازه کافی به پیشبرد مسائل فرهنگی بهاداده نمی‌شود انتقاد کرد.

وی اضافه کرد: در چنین شرایط برخی از مؤسسات زیرمجموعه رژیم کودک کش صهیونیستی سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی روی کلام امام علی ع در نهج‌البلاغه می‌کنند تا کلام گهربار امام شیعیان جهان را تحریف‌شده به دست ملت‌های مسلمان برسانند.

مؤمنی هجمه‌های فرهنگی جبهه استکبار علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران  را سنگین توصیف کرد که باهدف تضعیف باورهای دینی  و گسترش فساد در جامعه صورت می‌گیرد ؛  دستگاه‌های متولی فرهنگی با کادر سازی می‌توانند تأثیرات هجمه‌های ضد اخلاقی و دینی دشمنان را خنثی و سرعت صدور اسلام ناب را توسط جمهوری اسلامی ایران بیش‌تر کنند.

 معاون تهذیب حوزه علمیه اصفهان فعالیت دو حوزه علمیه و ۱۰ دانشگاه و مرکز آموزش عالی را در شهرستان شاهین‌شهر یادآوری کرد واظهارداشت: دانشگاه‌های و حوزه‌های علمیه در شاهین‌شهر با تشکیل اتاق فکر مشترک می‌توانند برنامه‌های یک‌ساله فرهنگی براسام بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تدوین و اجرا کنند.

به گزارش فارس در هم‌اندیشی حوزه و دانشگاه که با حضور امام جمعه و فرماندار شاهین‌شهر  و میمه و نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخواردرمجلس شورای اسلامی برگزار شد، 8نفر از رئیسان دانشگاه‌های این شهرستان دیدگاه‌های خود را درباره گام های عملی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بیان کردند و درباره ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه‌های شهرستان شاهین‌شهر و میمه سخن گفتند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۸/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول