اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جریمه 3 تا 6 میلیون تومانی در انتظار مخدوش کنندگان پلاک خودرو

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: پلیس افراد متخلف را که اقدام به مخدوش کردن پلاک می‌کنند به دادگاه معرفی می‌کند و دادگاه یک تا ۳ ماه دستور توقیف خودور را می‌دهد و بین ۳ تا ۶ میلیون تومان جریمه می‌کند.

جریمه 3 تا 6 میلیون تومانی در انتظار مخدوش کنندگان  پلاک خودرو

محمدرضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به لغو طرح زوج و فرد در اصفهان اظهار داشت: طرح زوج و فرد که به علت آلودگی هوا تا پایان هفته گذشته فعال بود، از امروز با توجه به شرایط خوب آب و هوایی لغو شد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه در راستای مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا  تردد هرگونه وسیله نقلیه در روزهای شنبه و یکشنبه شب ۲۹ و ۳۰ آذر،  از ساعت ۲۰ تا ۴ بامداد ممنوع است گفت: با توجه به اجرای محدودیت‌ها و ابلاغ تعطیلی اصناف، از ساعت ۱۸ توصیه می‌شود کسبه و واحدهای صنفی مشخص شده، قبل از ساعت ۲۰ در محل سکونت حضور داشته باشند.

وی با اشاره به تخلف مخدوش کردن پلاک خودرو در اصفهان افزود: با افرادی که پلاک خودروی خود را مخدوش می‌کنند، شدیداً برخورد می‌شود، تاکنون بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو در پارکینگ توقیف شدند و حدود ۲ هزار خودرو هم که پلاک آن‌ها مخدوش شده بود، شناسایی و با آن‌ها تماس گرفته شده و مالکان آن‌ها باید به پلیس خود را معرفی کنند در این راستا ماشین به پارکینگ منتقل و شخص به دادگاه معرفی می‌شود.

محمدی با بیان اینکه پلاکی که هویت وسیله نقلیه است و هیچ کس حقی ندارد آن را دستکاری کند، عنوان کرد: پلاک مخدوش چون با حقوق شهروندی مردم و در کنار مباحث ترافیکی به تهدیدهای امنیتی مربوط می‌شود، پلیس در مقابل آن کوتاه نمی‌آید و با کسانی که امنیت مردم را به خطر می‌اندازند به طور جد برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان ادامه داد: پلیس افراد متخلف را که اقدام به مخدوش کردن پلاک می‌کنند به دادگاه معرفی می‌کند و دادگاه یک تا ۳ ماه دستور توقیف خودور را می‌دهد و بین ۳ تا ۶ میلیون تومان جریمه می‌کند.

وی با بیان اینکه بیشترین آمار جریمه در اصفهان مربوط به ترددهای شبانه بوده است، خاطرنشان کرد: اصفهان در این مدت در اجرای محدودیت‌ها خوب عمل کرده است، بنابراین به مردم توصیه می‌کنیم این همکاری‌ها را ادامه دهند، نتیجه این محدودیت‌ها را در آمار مبتلاها و فوتی‌ها می بینیم و نیاز است که این همراهی‌ها از سوی مردم ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول