اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

گروه‌های جهادی نمادی از دولت جوان انقلابی هستند/ ارائه راه حل مشکلات با کمترین آسیب و هزینه

مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی بایستی مورد توجه قرار گیرد؛ این فعالان نمادی از دولت جوان انقلابی هستند که اصلی‌ترین مشکلات را با کمترین آسیب و هزینه رفع می‌کنند.

گروه‌های جهادی نمادی از دولت جوان انقلابی هستند/ ارائه راه حل مشکلات با کمترین آسیب و هزینه

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سعید سلیمانی مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با حضور در استان ایلام، با حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در این استان دیدار کرد و ضمن بررسی مسائل مربوط به اشتغال، محرومیت و مشکلات نیازمندان این استان گفت: استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و خیریه‌ها بایستی مورد توجه قرار گیرد و این فعالان نمادی از دولت جوان انقلابی و اصلی‌ترین راه‌حل مشکلات با کمترین آسیب و هزینه هستند.

وی افزود: اگر پیوند با مردم در عرصه اقتصاد، فرهنگ و اجتماع صورت گیرد منابع نامحدود می‌شود و با حمایت از آنها می‌توان مشکلات بسیاری را رفع کرد. 

مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با تأکید بر لزوم پیروی از امام جامعه در تمام سطوح گفت: ایجاد این هدایت در استان‌ها را با فعال شدن ظرفیت‌های وابسته به امام جمعه در استان امری قابل تحقق است.

وی ادامه داد: از آمادگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد احسان برای یاری ‌رسانی و تلاش برای رفع مسئله محرومیت در استان ایلام می‌توان استفاده کرد.

ساماندهی کمک رسانی در استان با محوریت ائمه جماعت

حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار امام جمعه استان ایلام نیز ضمن تبریک ایام میلاد حضرت زینب(س) از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خصوص تشکیل مدیریت کل در استان ایلام تشکر کردند و گفت: فرایند کمک رسانی در استان با محوریت ائمه جماعت ساماندهی شده و در تهیه جهیزیه خانواده‌های کم برخوردار و نیازمند توانستیم تا حد خوبی در استان رفع احتیاج کنیم.

وی با انتقاد از برخی سوء مدیریت‌ها و کارشکنی‌ها، وضعیت اشتغال استان را با وجود منابع و ظرفیت‌های استان غیر مطلوب دانست و افزود: فعالیت‌هایی که ستاد اجرایی در زمینه اشتغال‌زایی آغاز کرده بسیار تأثیرگذار است همچنین بسته‌های حمایتی و معیشتی بنیاد احسان در شرایط اضطراری لازم و امیدبخش هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار ضمن محوریت قرار دادن مساجد را در کمک‌رسانی‌ها، آن را به عنوان پایه انسجام بین عموم مردم مطرح کرد و گفت: در حال ایجاد بانک اطلاعاتی از نیازمندان استان هستیم تا به طور کامل نیازهایشان و اقلام اهداء شده ساماندهی و ثبت شود.

گفتنی است؛ در حاشیه این دیدار مدیر عامل بنیاد احسان با گروه‌های جهادی و فعالان اجتماعی استاد ایلام دیدار داشت و در جریان مسائل و دغدغه‌های  نمایندگان گروه‌های جهادی قرار گرفت.

انتهای پیام/ 970877

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول