اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

یادمان شهدای استان سمنان در شوش کلنگ‌زنی می‌شود

مسؤول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان سمنان از کلنگ‌زنی یادمان شهدای استان سمنان در هفت‌تپه در شهرستان شوش خبر داد.

یادمان شهدای استان سمنان در شوش کلنگ‌زنی می‌شود

محمدمهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود، با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با فرمانده سپاه شهرستان شوش در راستای واگذاری زمین شهدای هفت‌تپه به سپاه استان سمنان اظهار کرد: در این نشست، در خصوص پیگیری با ادارات و مسؤولان شهرستان شوش و شرکت نیشکر هفت‌تپه در راستای واگذاری زمین بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: مقرر شده است تا زمین منطقه عروج شهدای هفت‌تپه به استان سمنان واگذار شود و سپاه استان سمنان در راستای برپایی یادمان شهدا در منطقه و قرار گرفتن آن جزو یادمان‌های مورد بازدید در استان خوزستان اقدام کند.

مسؤول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان سمنان تصریح کرد: ۲۵ دی‌ماه امسال هم‌زمان با سالروز عروج این شهدای عزیز، مراسم کلنگ‌زنی یادمان با حضور مسؤولان استانی انجام خواهد شد.

به گزارش فارس؛ در ۲۵ دی‌ماه سال ۱۳۶۵ هواپیماهای رژیم بعثی عراق، آشپزخانه تیپ ۱۲ قائم استان سمنان را بمباران کردند که در این اقدام ناجوانمردانه، ۴۰ تن از خادمان رزمندگان اسلام در این آشپزخانه شهید شدند.

اکثر این شهدا آشپزان مساجد و تکایای استان سمنان و از دهستان قلعه‌نو خرقان شهرستان شاهرود بودند.

تاکنون سه یادواره شهدا برای این عزیزان در منطقه هفت‌تپه استان خوزستان توسط سپاه استان سمنان برگزار شده است.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول