اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برخورد تعزیرات حکومتی با 7 واحد صنفی متخلف در شهرکرد

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: از ۹۸ واحد صنفی بازرسی مشترک انجام شد که ۲۸ واحد بدون تخلف بود همچنین به ۶۸ واحد صنفی تذکرات لازم داده و ۷ واحد صنفی متخلف نیز شناسایی شد.

برخورد تعزیرات حکومتی با 7 واحد صنفی متخلف در شهرکرد

محمدرضا عمرون، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با عنایت به افزایش تقاضای مصرف‌کنندگان برای خرید کالاهایی نظیر میوه، شیرینی، آجیل و خشکبار طرح نظارتی ویژه شب یلدا در بازه زمانی ۲۲ لغایت ۳۰ آذر از سوی سازمان ابلاغ و توسط این اداره کل به اجرا درآمد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری افزود: با هماهنگی دستگاه‌های نظارتی و حضور نمایندگان ذی‌ربط گشت‌های مشترک تشکیل و از تعداد ۹۸ واحد صنفی بازرسی مشترک انجام شد که خوشبختانه تعداد ۲۸ واحد بدون تخلف بوده که از آنان تشکر و قدردانی گردید.

وی ادامه داد: همچنین به تعداد ۶۳ واحد صنفی تذکرات لازم داده شده است و صرفاً ۷ واحد صنفی متخلف شناسایی شد که البته تخلفات آن‌ها عدم درج قیمت بود که و پرونده این واحدها در مرحله رسیدگی قرار دارد.

عمرون تصریح کرد: هدف اصلی از اجرای طرح نظارتی فوق در بدو امر پیشگیری و صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و جلوگیری از تخلفات احتمالی نظیر گرانفروشی، کم‌فروشی و برخورد با متخلفان می‌باشد که در همین راستا کلیه فاکتورهای خرید و فروش، کیفیت کالا و ... بررسی گردید.

وی از کلیه شهروندان تقاضا کرد: صرفاً از واحدهای صنفی که قیمت کالاهای خود را نصب نموده‌اند خرید کنند و در زمان خرید فاکتور فروش مطالبه نمایند.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: شایان ذکر است مشاهده همه تخلفات نداشتن قیمت کالا و عدم درج قیمت بوده و عمده تخلفات توسط واحدهایی انجام می‌شود که قیمت کالاهای خود را نصب نمی‌نمایند.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول