اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

۹ دی برخاسته از بصیرت مردم و شناخت دشمنان بود

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به سالروز ۹ دی‌ماه گفت: مردم با بصیرت و فهم کامل و شناخت لازم در ۹ دی‌ماه به میدان آمدند و با حضور سیل‌آسای خود طومار فتنه را به هم پیچیدند.

۹ دی برخاسته از بصیرت مردم و شناخت دشمنان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری امشب در نشست برنامه‌ریزی دهه بصیرت و میثاق با ولایت با اشاره به اهمیت بصیرت مردم اظهار کرد: بصیرت سیاسی در جامعه، فهم مردم از صحنه، فتنه و دشمن است که در هر موقعیتی چه اقدام و واکنشی را داشته باشند.

وی حضور مردم در صحنه‌های مختلف را برشمرد و گفت: قیام مردم علیه رژیم ستم‌شاهی پیش از انقلاب، فتنه ۸۸، دفاع مقدس و حضور در جبهه‌های مدافع حرم ازجمله نتایج حضور مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به برخی آمارها میزان هزینه و ضرر فتنه به کشور را بالغ‌بر ۳۲۴ هزار میلیارد تومان بیان کرد و افزود: برخی اتفاقات همچون آتش‌سوزی اتوبوس‌ها، تعطیلی مشاغل و خسارت به صنوف، استرس‌ها و تشویش اذهان عمومی ازجمله بخشی از این زیان‌ها به کشور است.

وی طمع دشمنان به‌نظام و به صحنه آمدن معاندین و منافقین را ازجمله دیگر آسیب‌های فتنه ۸۸ بیان کرد و گفت: مردم با بصیرت و فهم کامل و شناخت لازم در ۹ دی‌ماه به میدان آمدند و با حضور سیل‌آسای خود طومار فتنه را به هم پیچیدند.

امام‌جمعه بجنورد در انتها گفت: برگزاری مراسم‌های محوری در ایام دهه بصیرت در هر شهرستان بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی باید موردتوجه قرار گیرد و پخش این مراسمات برای بهره‌مندی تمامی مردم انجام شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول