اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رعایت 85 درصدی پروتکل‌های بهداشتی در چادگان

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان چادگان گفت: در بازرسی‌ها مشخص شد میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند برابر چک لیست نظارتی دانشگاه علوم پزشکی و اعلام نظر کارشناس مربوطه در شهرستان چادگان بیش از ۸۵ درصد بوده است.

رعایت 85 درصدی پروتکل‌های بهداشتی در چادگان

مجتبی بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چادگان درباره جزئیات اجرای طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کوید 19 در شهرستان چادگان اظهار داشت: پیرو توافق‌نامه همکاری که میان  وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعیت هلال احمر کشور در خصوص اجرای طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹، منعقد شد و تیم‌هایی متشکل از بازرسان سلامت محیط و کار مراکز بهداشتی شهرستان با همکاری شعب جمعیت هلال احمر و با بهره‌گیری از ظرفیت اعضای حوزه‌های جوانان ، داوطلبان و امدادگران در قالب طرح ناظران و حافظان سلامت تشکیل شد.

 رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان چادگان بیان داشت: تیم‌های مذکور ضمن بازدید و نظارت بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، واحدهای صنفی، ادارات، بانک‌ها مدارس، محل‌های تجمع، خودروها و نسبت به تکمیل چک لیست نظارت بر اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند به صورت روزانه اقدام و گزارش آن را جهت بررسی و انجام اقدامات مداخله ای به مراکز بهداشتی ارائه کردند. 

وی افزود: جهت اجرای طرح مذکور تعداد چهار تیم متشکل از ۱۵ نفر عضو داوطلب برادر و ۱۶ نفر عضو داوطلب خواهر به کارگیری شده که در بازرسی‌ها مشخص شد میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند برابر چک لیست نظارتی دانشگاه علوم پزشکی و اعلام نظر کارشناس مربوطه در شهرستان چادگان بیش از ۸۵ درصد بوده است.

 بیات افزود از ابتدای مدیریت بیماری کرونا جمعیت هلال‌احمر شهرستان چادگان با همکاری پرسنل و اعضا توانستند با مشارکت در برپایی ایستگاه‌های سلامت و غربالگری و کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان و اجرای طرح‌های نذر سلامت و آمران سلامت سهم بسزایی را در پیشگیری از همه‌گیری بیماری منحوس کرونا و تسکین آلام بشری ایفا کنند. 

 رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان چادگان در پایان از همکاری مسؤولان و مردم عزیز و نوع‌دوست شهرستان تقدیر کرد و افزود: امید است اعضای محترم داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان با اجرای فرامین مقام معظم رهبری و ستاد ملی مبارزه با کرونا شاهد ایرانی عاری از این ویروس باشیم.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول