اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مردم در نهم دی ماه یک بار دیگر به نظام اسلامی بله گفتند

نمایندهٔ مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: نهم دی ماه یادآور این است که مردم یک‌بار دیگر به نظام اسلامی بلی گفتند و از آن دفاع کردند و در مقابل بدخواهان، کج‌فهمان و فتنه‌گران ایستادند.

مردم در نهم دی ماه یک بار دیگر به نظام اسلامی بله گفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، لطف‌الله سیاهکلی، نمایندهٔ مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: نهم دی ماه یادآور این است که مردم یک‌بار دیگر به نظام اسلامی بلی گفتند و از آن دفاع کردند و در مقابل بدخواهان، کج‌فهمان و فتنه‌گران ایستادند.

وی افزود: مردم در حماسهٔ 9 دی نشان دادند که از ضریب هوشی و درک بالایی نسبت به حکومت اسلامی برخوردارند و حاضر نیستند نظامی که سال‌ها برای آن جنگیده‌اند و در دوران طاغوت و جنگ تحمیلی و انواع فتنه‌های دشمنان برای آن خون داده‌اند، را به‌راحتی و با توطئه‌های دشمنان کنار بگذارند و به‌حق این سطح از درک و فهم مردم ستودنی بود.

این مسؤول در رابطه با لزوم پایبندی به قوانین کشور اظهار کرد: زمانی‌که پسوند اسلامی را برای جمهوری به‌کار می‌بریم، معنای خاصی در ذهن متبادر می‌شود و آن این است که این حکومت بر اساس قوانین برگرفته از اسلام اداره می‌شود؛ این قانون در مجلس شورای اسلامی و توسط نمایندگانی که مردم مستقیماً آن‌ها را انتخاب کرده‌اند وضع می‌شود.

وی تأکید کرد: قوانین کشور ما ۲ وزن قابل توجه دارد، نخست بر مبنای اسلام است و دوم این‌که توسط نمایندگان مردم وضع می‌شود، بنابراین به‌صورت کلی همهٔ کشورها بر اساس قانون نظم می‌گیرند اما کشور ما نه تنها بر اساس قانون نظم می‌گیرد، بلکه این قوانین برگرفته از اسلام هستند، بنابراین اگر افرادی پیدا شوند که بخواهند خارج از قانون در کشور فعالیت کنند بی‌شک خلل و اغتشاش در نظم کشور ایجاد کرده و نسبت به قوانین اسلامی بی‌توجهی نموده‌اند.

سیاهکلی یادآور شد: تداوم نظم در همهٔ کشورها در سایهٔ قانون اتفاق می‌افتد، قانون علاوه بر این‌که امنیت و رشد و توسعه را در پی دارد، باعث می‌شود مردم بتوانند به حقوق حقهٔ خود دست یابند.

نمایندهٔ مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: خارج از قانون، بی‌شک کشور به‌دست افراد چپاول‌گر، منافق، سوءاستفاده‌گر و صاحبان زر و زور و تزویر می‌افتد که این بسیار خطرناک است و در این صورت کشورها به ورطهٔ نابودی می‌رسند.

وی عنوان کرد: بارها اثبات شده که فتنهٔ 88 توطئهٔ دشمن بوده است؛ افرادی که در داخل کشور همراه این توطئه شدند نیز 2 گروه بودند، یک گروه که ناآگاه بوده و مطلع نبودند این امر توطئهٔ دشمن است و بر اساس احساسات و به تصور این‌که حقی از آن‌ها ضایع شده، به میدان آمدند و با آشوب‌گران همراه شدند، و یک گروه نیز آگاهانه به فتنه دامن زدند.

سیاهکلی خاطرنشان کرد: بی‌شک حساب گروه نخست از حساب گروه دوم مجزا است، زیرا برخی آگاهانه دست به فتنه زدند و تا آخر نیز با آشوب‌ها همراه بودند، اما برخی‌ها گفتند ما اشتباه کرده‌ایم، همین که به اشتباه خود پی بردند کافی است، انسان هر زمان متوجه اشتباه خویش شود باید از اشتباه خود دست بردارد، بی‌شک شخصیت چنین افرادی قابل تقدیر است که از اشتباهات درس می‌گیرند.

این مسؤول در پایان گفت: متأسفانه در سال 88 توطئهٔ دشمن به‌دست برخی عوامل داخلی اتفاق افتاد و حساب این افراد با بقیه جدا است و لازم است حتماً مطابق قوانین با آن‌ها برخورد شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول