اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۹ دی ثابت کرد مردم بر سر آرمان‌های انقلاب با احدی معامله نمی‌کنند

امام جمعه نهاوند گفت: مردم در حماسه نهم دی به همگان ثابت کردند به آرما‌ن‌های اسلام و انقلاب وفادارند و بر سر این مسئله با احدی معامله نمی‌کنند.

۹ دی ثابت کرد مردم بر سر آرمان‌های انقلاب با احدی معامله نمی‌کنند

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: مساله ولایت و امامت آنقدر مهم است که حتی توحید و خداشناسی هم منهای آن بی‌معناست چون ولایت و امامت ادامه رسالت پیامبر گرامی اسلام است و ولایت فقیه در عصر غیبت امام زمان(عج) نیز ادامه همان راه است.

وی به نقش ولایت فقیه در برهه‌های مختلف انقلاب اشاره کرد و گفت: ولایت فقیه باعث شد که انقلاب به پیروزی برسد و پس از آن جنگ اداره و فتنه ۸۸ خنثی شود لذا در شرایط کنونی تداوم راه انقلاب و شکست دشمنان تبعیت از ولایت فقیه است.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه حضرت امام(ره) فرمودند رمز بقای انقلاب همان رمز پیروزی است افزود: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند رمز پیروزی انقلاب وحدت کلمه و اتحاد مردم و تبعیت آنان از رهبری بود و امروز هم بقا و تداوم آن همان شعارهای پیروزی انقلاب هستند.

وی افزود: دشمنان در حیات ۴۰ ساله انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را برای براندازی نظام به کار بسته‌اند اما، اتحاد، وحدت و پایبندی مردم به ارزش‌های اسلام و انقلاب مانع تحقق اهداف پوچ آنان شده است.

مغیثی‌نیا با اشاره به فرا رسیدن نهم دی ماه روز بصیرت و ولایت گفت: نهم دی روز به نمایش گذاشتن بصیرت و آگاهی و دلدادگی مردم به ولایت فقیه و روزی است که مردم به همگان ثابت کردند به آرما‌ن‌های اسلام و انقلاب وفادارند و بر سر این مسئله با احدی معامله نمی‌کنند.

وی در پایان سخنانش اظهار کرد: روز 9 دی ماه آیینه‌ای شد برای آیندگان و در صورتی که شرایطی فراهم شود تا بتوانیم این حماسه و جنبه‌های وجودی آن را به آیندگان بشناسانیم زمینه قوت و قدرت نظام اسلامی و عبرت دشمنان را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول