اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ماندگاری 9 دی و مکتب سلیمانی در گرو بصیرت است/ 9 دی گویای یک تاریخ پایان ناپذیر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با تاکید بر اینکه جبهه باطل فاجعه‌آفرین و جبهه حق حماسه‌آفرین است، گفت: ماندگاری 9 دی و مکتب سلیمانی در گرو بصیرت است.

ماندگاری 9 دی و مکتب سلیمانی در گرو بصیرت است/ 9 دی گویای یک تاریخ پایان ناپذیر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی ظهر امروز در جلسه یوم الله 9 دی که در حسینیه عاشقان ثارلله (ع) گرگان برگزار شد، اظهار کرد: رخدادهای تاریخ حتما علل و انگیزه ای دارد و گویای یک تاریخ بزرگ که پایان ناپذیر است، حماسه 9 دی گویای جبهه حق در مقابل باطل است.

وی با اشاره به اینکه از زمان پیدایش خلقت دو جبهه حق و باطل همواره وجود داشته است، تصریح کرد: انسان یا در جبهه حق قرار میگیرد یا باطل باید بدانیم در کدام جبهه قرار داریم تا گرفتار نشویم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: کسانی که فاجعه خرداد را به وجود آوردند، یا کسانی که انتخابات را بهانه کرده و آن فاجعه را به وجود آوردند در جبهه حق قرار گرفتند و آن کسانی که 9 دی را خلق کردند در جبهه حق بودند، در حقیقت جبهه باطل فاجعه‌آفرین و جبهه حق حماسه‌آفرین است.

 

احمدی بیان کرد: در طی تاریخ انبیای الهی کسانی که در جبهه توحید بودند همواره حماسه‌ساز بودند و کسانی که در دنیای شرک و کفر بودند همواره در جبهه باطل و فاجعه ساز شدند.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی در جبهه حق قرار دارد، گفت: استکبار جهانی در جبهه باطل همواره فاجعه ایجاد می کند و ملت ایران حماسه سازی می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان بیان کرد: در جریان انتخابات سال 1388 عده‌ای در سنگر باطل قرار گرفتند و دست به دست هم دادند تا یک فاجعه عظیم را در کشور ایجاد کنند خواص بی بصیرت هم به آنها کمک کردند برخی از آنها نیز در این جریان یا تشویق و یا سکوت کردند.

احمدی گفت: برآیند کسانی که تنها در فاجعه بودند و یا مساعی در بروز فتنه یکی است و آن قرار گرفتن در برابر جبهه حق است

وی بصیرت را چراغ راه نجات انسان دانست و تصریح کرد: بصیرت داشتن برای این است که در بین جبهه حق و باطل راه را گم نکنیم، و مبادا مانند کسانی که روزگاری در جبهه حق بودند و به جبهه باطل پیوستند از مسیر درست جدا شویم.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: عنصری در درون انسان وجود دارد که اگر آن عنصر به درستی تربیت نیابد انسان سقوط می کند و این اتفاق فقط مربوط به انقلاب ما نمی شود فاجعه کربلا را کفار به وجود نیاوردند کسانی در جبهه باطل قرار گرفتند که قرب الی الله شمشیرهای خود را تیز کردند تا سر سیدالشهدا (ع) را از تن جدا کنند.

احمدی تاکید کرد: نگوئید فلانی در انقلاب بود، زحمت می کشید، همراهی با امام کرد، فلان مسوولیت مهم و کشوری را داشت، بگوئید الان کجاست و چگونه می اندیشد، آن شیخ که با ۳۰۰ رای ادعای تقلب کرد مگر در جبهه انقلاب نبود، اما چه شد که با سرعت تمام از مردم فاصله گرفت.

وی ادامه داد: آن آقای لجوج که هنوز انتخابات تمام نشده بود استارت فتنه را زد و کشور را به هم ریخت آیا او زمانی نخست وزیر این کشور نبود؟ در قرآن نیز آمده اگر نسبت به آیات الهی بصیرت پیدا نکنیم گمراه خواهیم شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: فتنه انگیزان کسانی هستند که به اعتقادات خود به معنای واقعی اعتقاد نداشتند کسانی که در خرداد ۱۳۸۸ بعد از انتخابات در مقابل ولایت قرار گرفتند اگر در کربلا بودند شک نکنید که در سپاه ابن زیاد بودند.

 

احمدی با تاکید بر اینکه باید بصیرت خود را دائما به روز کنیم، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم مکتب شهید سلیمانی بماند و خط و مشی شهدا حفظ شود باید بصیرت خود را عمیق کنیم در غیر اینصورت گرفتار فتنه خواهیم شد.

* 9 دی فقط به دادن چند شعار حماسی نیست

وی خطاب به مسوولان استان تاکید کرد: 9 دی فقط به دادن چند شعار حماسی نیست بلکه باید این ارزش‌ها در پیکره زندگی ما تداوم داشته باشد ما نمی توانیم تحمل کنیم کسانی که خط خودشان را با فتنه مشخص نکردند و در جبهه باطل قرار دارند در این استان نفس بکشند.

احمدی مردم استان گلستان را بصیر و ولایتمدار دانست و گفت: اگر در کشور مردم در 9 دی حماسه خلق کردند مردم گرگان در روز هشتم دی به دفاع از ولایت و ارزش‌های اسلامی به خیابان آمدند.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول