اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ثبت نام ۲۸ هزار نفر در طرح اقدام ملی شهر جدید هشتگرد

نائب رئیس هیأت مدیره شرکت عمران شهرجدید هشتگرد گفت: تاکنون در طرح اقدام ملی شهر جدید هشتگرد ۲۸ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند که بخشی در مرحله اول انصراف، رد درخواست و یا حذف شده‌اند و بخشی دیگر در حال بررسی مدارک هستند.

ثبت نام ۲۸ هزار نفر در طرح اقدام ملی شهر جدید هشتگرد

رافع ناصری فر نائب رئیس هیأت مدیره شرکت عمران شهرجدید هشتگرد، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، به تفاوت طرح مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن اشاره کرد و اظهار کرد: در طرح مسکن مهر، مبنای تولید مسکن از طریق تسهیلات بانکی بود اما در طرح اقدام ملی مسکن ابتدا متقاضی شناسایی و در مرحله اول آورده متقاضی واریز و در مرحله بعد تسهیلات بانکی به پروژه تزریق می‌شود.

وی با اشاره به تعهد ساخت ۲۱ هزار واحد اقدام ملی مسکن در شهرجدیدهشتگرد، گفت: بخش مسکن یکی از بخش‌های مهم است که سهم بسزایی در اقتصاد دارد و با ایجاد زنجیره ای از فعالیت‌های تولیدی، به عنوان محرک بسیاری از فعالیت‌هـای اقتصادی عمل می‌‍کند و پویایی و رونق فعالیت‌ها در این بخش نقش بسـزایی در رونـق و رشـد مستمر اقتصادی دارد.

نائب رئیس هیأت مدیره شرکت عمران شهرجدید هشتگرد افزود: تاکنون در طرح اقدام ملی شهرجدید هشتگرد ۲۸ هزار نفر ثبت نام نموده‌اند که بخشی در  مرحله اول انصراف، رد درخواست و یا حذف شده‌اند و بخشی دیگر در حال بررسی مدارک هستند.

ناصری فرگفت: در زمان حاضر تایید صلاحیت ۴ هزار و ۴۶۸ نفر انجام شده و برای ۴ هزار و ۱۱۱ نفر افتتاح حساب انجام شده و ۲ هزار و ۷۸۰ نفر واریز وجه انجام داده اند.

وی با اشاره به اینکه حداقل آورده طرح اقدام ملی ۴۰ میلیون تومان است، یادآور شد: متقاضیان طرح اقدام ملی باید در مرحله اول حدود ۲۵ درصد قیمت برآورد شده مسکن را پرداخت نمایند و عرصه آن نیز از ابتدا در مالکیت شخص خواهد بود و مبلغ آن نیز مرحله به مرحله دریافت خواهد شد.

 ناصری فر بیان کرد: با تاکید مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و معاون وزیر، زمین‌های طرح اقدام ملی مسکن در مکان‌هایی جانمایی شده است که از زیرساخت‌های آب و برق و گاز و تلفن برخوردار بوده و مشکلی در این خصوص وجود نخواهد داشت.

وی در خصوص احتمال ثبت نام مجدد طرح اقدام ملی مسکن، تصریح کرد: در صورتی که اجازه ثبت نام مجدد صادر گردد حتما اطلاع رسانی خواهد شد تا متقاضیان بازمانده از ثبت نام اقدام لازم را انجام دهند.

نائب رئیس هیأت مدیره شرکت عمران شهرجدید هشتگرد اظهار کرد: بخشی از طرح اقدام ملی مسکن در سطح ملی در قالب تفاهم نامه‌ به برخی وزارت خانه‌ها واگذار شده است.

وی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه واحدهایی به وزارت دفاع و نیروهای مسلح، فرهنگیان و بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی واگذار شده است.

ناصری فر ادامه داد: طبق برنامه زمانی که برای اجرا و ساخت این طرح مشخص شده مقرر شد این طرح در بازه زمانی حدود ۲ سال فعالیت عمرانی به اتمام برسد که مجموعه شرکت عمران شهر جدید هشتگرد تمام تلاش خود را در این خصوص بکار گرفته و تاکنون ۲ هزار و ۷۰۰ مورد الصاق پروژه وجود داشته و ۲ هزار و ۵۸۳ واحد نیز به پروژه معرفی شده اند.

وی در پایان از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن خواست هر چه سریعتر نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کنند چرا که در صورت عدم تکمیل آورده از سامانه حذف خواهند شد.

انتهای پیام/ج/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول