اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تاب و تب کرونا در گلستان فروکش می‌کند/ یک‌رقمی شدن آمار فوتی‌های کرونایی در گلستان

معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: متاسفانه طی دو هفته گذشته شاهد افزایش آمار فوتی‌ها بر اثر ابتلا به بیماری کووید 19 در استان گلستان بودیم که خوشبختانه طی هفته جاری شاهد تک رقمی شدن فوتی‌ها خواهیم بود.

تاب و تب کرونا در گلستان فروکش می‌کند/ یک‌رقمی شدن آمار فوتی‌های کرونایی در گلستان

پانیذ صدرایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: خوشبتانه طی یک هفته اخیر شاهد کاهش بستری بیماران کرونایی در سطح بیمارستان‌های استان گلستان بودیم که انشاالله با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌های اجتماعی و کاهش بازدیدها و دورهمی‌ها همچنان شاهد کاهش بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها باشیم و وضعیت استان گلستان به حالت سفید تبدیل شود.

* روزانه 10 الی 11 نفر بر اثر ابتلا به بیماری کووید19 جان خود را از دست می‌دهند

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است که آمار فوتی‌های استان گلستان به حداقل برسد متاسفانه آمار نشان می‌دهد روزانه 10 الی 11 نفر بر اثر ابتلا به بیماری کووید19 جان خود را از دست می‌دهند.

معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گلستان ابراز کرد: صدرایی از کاهش فوتی‌های ناشی از کرونا در گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: خوشبتانه در هته جاری شاهد کاهش بستری‌های بیماران کرونایی در استان بودیم و امیدواریم مردم استان گلستان با حفظ پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌های اجتماعی شاهد کاهش فوتی‌ها در سطح استان گلستان خواهیم بود و عدد فوتی‌ها به یک رقمی برسد.

* به محض کنار گذاشتن پروتکل‌های بهداشتی مجددا به وضعیت قرمز خواهیم رسید

وی با تاکید بر اینکه اگر شهروندان گلستانی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند دوباره گلستان به وضعیت قرمز خواهد رسید، اظهار کرد: مرز بین وضعیت‌های نارنجی، زرد و قرمز بسیار باریک است و به محض کنار گذاشتن پروتکل‌های بهداشتی مجددا به وضعیت قرمز خواهیم رسید شهروندان گلستانی باید در نظر داشته باشند در صورتی که وضعیت گلستان نیز سفید اعلام شود همچنان حفظ پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیان کرد: هنگامی که واکسن کرونا به تولید انبوه رسید و مردم واکسینه شوند باید نکات بهداشتی رعایت شود تا هرچه سریع‌تر از شر این ویروس منحوس نجات پیدا کنیم.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول