اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جمع شدن دفتر منطقه ویژه پارسیان در تهران/ آغازی بر تحقق یک مطالبه تاریخی

پس از آنکه استاندار هرمزگان از مدیرعامل جدید منطقه ویژه پارسیان خواست تا دفاتر این منطقه در تهران جمع شود، این دستور به نقطه مناسبی رسیده که منافع بیت المال را به دنبال دارد.

جمع شدن دفتر منطقه ویژه پارسیان در تهران/ آغازی بر تحقق یک مطالبه تاریخی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی استاندار هرمزگان دو هفته قبل در سفری به پارسیان که با همراهی نماینده غرب استان صورت گرفت، پس از بازدید از منطقه ویژه پارسیان در جمع مدیران و مدیرعامل و هیات مدیره این منطقه بر ضرورت جمع شدن بساط دفاتر تهران صنایع تأکید و از صنایع هرمزگان خواست تا دفاتر زائد خود در تهران را تعطیل و کارمندان آن را به هرمزگان فرا بخوانند.

این تصمیم امروز به نقطه مطلوبی رسیده و علامه مدیرعامل منطقه ویژه صنایع انرژی‌بر پارسیان در نامه‌ای از تمامی کارکنان دفتر این منطقه در تهران خواسته تا خود را به دفتر منطقه ویژه در پارسیان هرمزگان معرفی کنند و دفتر تهران نیز تعطیل شود.

این اقدام شجاعانه، گام اول در راستای تامین منافع بیت‌المال در این منطقه است که از پرداخت دست کم ماهانه ۱۲۰ میلیون تومان اجاره این دفتر در تهران به نفع بیت‌المال جلوگیری می‌کند.

نکته آن است که در ادامه راه نباید برخی کارمندان و اعضای هیات مدیره ژست پروازی به خود بگیرند و حضورشان در منطقه، پروازی و موقت باشد بلکه باید با همان جدیتی که این دستور صادر شده، تمامی کارکنان و اعضای هیات مدیره در پارسیان مستقر شوند تا دستاوردهای دستور استاندار و اقدام مدیرعامل این منطقه بیشتر مشهود شود.

متاسفانه ایجاد دفتر بزرگ در تهران برای منطقه ویژه پارسیان در زمان مدیریت (ش) در این منطقه با استخدام ۱۷ مشاور کلید خورد که بعدها از تعداد آنها بشدت کاسته شد و در دوره پاکزاد و علامه این رویه‌ها رو به اصلاح نهاده است.

پیگیری این دستور استاندار و مطالبه مردم هرمزگان نباید محدود به این منطقه باقی بماند بلکه تمامی صنایع باید دفاتر تهران را تعطیل و کارمندان خود در آن دفاتر را به استان منتقل کنند.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول