اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شاهکار سردار سلیمانی، ایجاد ارتش بین‌المللی مقاومت است

امام جمعه نطنز گفت: با شهادت سردار سلیمانی راه و آرمان حاج قاسم ادامه دارد، شاهکار سردار قاسم سلیمانی ایجاد ارتش بین‌المللی مقاومت در دنیا است.

شاهکار سردار سلیمانی، ایجاد ارتش بین‌المللی مقاومت است

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام محمد یعقوبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه نطنز اظهار داشت: از نهم تا نوزدهم دی ماه دهه بصیرت نامگذاری شده است و شما مردم ایران به جهانیان نشان دادید که با بصیرت به موقع فتنه‌ها را در نطفه خفه کردید.

امام جمعه نطنز افزود: این بصیرت بر اثر تقوی به دست آمد که خداوند شاخص آن را در وجود شما ملت ایران قرار داد که این شاخص حق را از باطل جدا می‌کند و اگر بصیرت نباشد چه بسا انسان‌ روشنفکر  راهش را گم کند و فتنه را تشخیص ندهد و حق را از باطل جدا نکند و در فتنه‌ها اسیر و گم شود.

وی با بیان اینکه این روزها آمریکا در منطقه حرکاتی را شروع کرده و زیردریایی تهاجمی که می‌تواند ۱۵۴ موشک را حمل کند و دو ناوشکن را به سوی خلیج فارس روانه داشته است، بیان کرد: یک عده که خودشان را گم کرده‌اند، دائماً القا می‌کنند که آمریکا دارد می‌آید و برنامه دارد و باید برویم مذاکره کنیم اما سید مقاومت، سید حسن نصراله در مصاحبه‌ای تمام جنگ روانی آمریکا و صهیونیست را نقش بر آب کرد و گفت وقتی می‌شنوید آمریکا و رژیم صهیونیستی دست به جنجال رسانه‌ای می‌زنند، بدانید که پشت آن اقدامات حقیقی وجود ندارد.

یعقوبی با بیان اینکه آمریکا اگر می‌توانست کاری انجام می‌داد، تصریح کرد: سید حسن نصراله کانون اصلی جنگ روانی علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی را در داخل و سطح بین‌المللی رسوا کرد.

امام جمعه نطنز گفت: سیزدهم دی ماه همزمان با سالروز شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی است، که با نام روز مقاومت نامگذاری شده است، دشمنان یک غلطی کردند و نمی‌دانستند چه غلط بزرگی کرده‌اند و آرزو می‌کنند که ای کاش این کار را انجام نمی‌دادند؛ آن‌هایی که مستقیم دستور ترور سردار را دادند، امروز از نظر سیاسی سقوط کردند و به زودی به دست قدرتمند مقاومت و سربازان حاج قاسم نابود خواهند شد.

وی بیان کرد: همه عالم امروز به خونخواهی حاج قاسم بلند شده‌اند، هر انسان آزاده و مسلمان و غیرمسلمان خون‌خواه حاج قاسم است، چون حاج قاسم هدف مقدسی داشت و راه حاج قاسم و مطالبه حاج قاسم باید ادامه داشته باشد.

یعقوبی خاطر نشان کرد: اثر کار حاج قاسم در سراسر جهان اسلام مورد عنایت واقع شد، حاج قاسم شاهکارهای زیادی انجام داد که در طول ۲۲ سال جهاد و مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی توانست موفق عمل کند.

امام جمعه نطنز ادامه داد: حاج قاسم ۲۲ سال در فلسطین، لبنان، سوریه و عراق یک ارتش بین‌المللی اسلامی ایجاد کرد و این یک شاهکار است که امروز تمام مسلمانان جهان با عقد اخوت اسلامی در منطقه از ملت‌های مظلوم و بی‌دفاع، دفاع می‌کنند ما باید راه و آرمان حاج قاسم را ادامه دهیم.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول