اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پیام تسلیت رئیس‌کل دادگستری هرمزگان در سوگ آیت‌الله مصباح

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: حضور شجاعانه در میدان های دفاع از نظام مقدس اسلامی و ولایت مطلقه فقیه در کنار بصیرت سیاسی ، مهمترین ویژگی های آیت اللّه مصباح یزدی بود

پیام تسلیت رئیس‌کل دادگستری هرمزگان در سوگ آیت‌الله مصباح

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی صالحی در پیامی به مناسبت درگذشت آیت الله مصباح یزدی تصریح کرد: حضور شجاعانه و اثربخش در تمامی میدان های دفاع از نظام مقدس اسلامی و ولایت مطلقه فقیه در کنار بصیرت سیاسی، ویژگی هایی هستند که از حضرت آیت اللّه مصباح یزدی «رحمة اللّه علیه»، عالمی ربانی و متفکری انقلابی ساخته است.

علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، در پیامی رحلت آیت‌اللّه مصباح یزدی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:   

بِسْمِ اللّه ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ

️ارتحال عالم ربانی و مجاهد نستوه ، یار دیرین امام خمینی«ره» و مقام معظم رهبری «مدظله العالی»؛ حضرت آیت‌اللّه حاج شیخ محمد تقی مصباح یزدی «رضوان اللّه تعالی علیه»، موجب تأثر و اندوه فراوان گردید.

️حضور شجاعانه و اثربخش در تمامی میدان های دفاع از نظام مقدس اسلامی و ولایت مطلقه فقیه در کنار تدین و اخلاص، ویژگی هایی هستند که از حضرت آیت اللّه مصباح یزدی «رحمة اللّه علیه»، عالمی ربانی و متفکری انقلابی ساخته که در قلوب همگان جایگاهی ویژه دارند و همراهی مجدانه و مخلصانه ایشان در ترویج اندیشه های دینی و آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی، نقطه عطفی در زندگی با برکتشان محسوب می شود.

️آن فقید سعید چهره تابناکی بودند که در سالیان متمادی از پشتوانه های استوار انقلاب اسلامی و از یاران فداکار امام خمینی«ره» و مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» به شمار می آمد و جانفشانی ، فداکاری و پیشگامی ایشان از آغاز نهضت اسلامی و خدمات ارزنده آن عالم فرزانه به اسلام و انقلاب و مردم شریف ایران در مسندهای گوناگون حوزوی، علمی، فرهنگی و تقنینی و مسئولیت های مختلف ، همواره ماندگار و فراموش ناشدنی است.

️بی تردید زهد و پارسایی در کنار فضیلت های اخلاقی ، بصیرت سیاسی و تلاش اجتماعی ایشان برای همگان به ویژه ارادتمندان آن فقیه مجاهد، درس آموز و الهام بخش خواهد بود.

️اینجانب به نمایندگی از دستگاه قضایی استان هرمزگان این ضایعه مولمه را به محضر مقدس حضرت ولی عصر «اروحنا له الفداء»، رهبر معظم انقلاب اسلامی«مد ظله العالی»، ریاست معزز قوه قضائیه«دامت برکاته» ، مراجع عظام تقلید ، روحانیت عظیم الشأن، حوزه‌های علمیه ، شاگردان و علاقمندان و به ویژه بیت مکرم و فرزندان محترم ایشان ؛ تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم ؛ علو درجات و همجواری با نبی اکرم «صلی اللّه علیه و آله و سلم» و ائمه اطهار (علیهم السلام) و برای عموم بازماندگان ؛ صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.

والسلام علیکم و رحمة اللّه و برکاته

به گزارش فارس، آیت الله مصباح یزدی شب گذشته دارفانی را وداع گفت.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول