اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فیلم| خطابه بانوی گلستانی خطاب به دختر حاج قاسم/ تا نابودی استکبار در کنارت هستیم

بانوی فرهیخته گلستانی در خطابه‌ای خطاب به دختر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از آمادگی بانوان گلستانی برای همراهی با جریان انقلاب به منظور نابودی آمریکا و رژیم صهیونیستی خبر داد.

فیلم| خطابه بانوی گلستانی خطاب به دختر حاج قاسم/ تا نابودی استکبار در کنارت هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، سردار حاج قاسم سلیمانی بدون تردید این روزها پرتکرارترین نام و یادی است که در سراسر دنیا پیچیده و یاد و خاطرات اخلاص، شجاعت و رشادت‌هایش بیش از همیشه در سرتاسر گیتی طنین‌انداز شده است.

در سالروز شهادت مالک اشتر انقلاب اسلامی هر کس به هر طریقی که می‌توانست نه تنها در ایران بلکه در تمامی دنیا و حتی در قلب اروپا و آمریکا به عرض ارادت به ساحت مقدس این شهید سعید پرداخته بود و به نوعی به همه دنیا نشان دادند که حاج قاسم سلیمانی فراموش شدنی نیست.

 از این رو بانوی فرهیخته اهل گنبدکاووس استان گلستان در اقدامی مبتکرانه با تحریر نامه و خطابه‌ای خطاب به دختر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن اعلام بیعت مجدد با آرمان‌های این شهید والامقام بر ایستادگی ملت ایران بر آرمان شهدا به ویژه ولایتمداری تاکید کرده و اعلام کرد که بانوان ایران اسلامی و تمامی بانوان آزاده دنیا تا آخر عمر در کنار همسر و دختران حاج قاسم خواهند بود.

بخشی از این خطابه را در ادامه متن آن را مشاهده خواهید کرد به صورت کلیپی زیبا تماشا کنید:

 

متن این خطابه از قرار ذیل بود:

از خود می‌پرسم آیا من، پوشش من، آرمان‌هایم، گام‌هایم، عمل و رفتارم، نگاه، کلامم و درون سینه ام لبریز از سیره زینب (س) است؟ از خود می‌پرسم آیا شراره‌های آتش دشمن چون شعله‌های خیمه‌ها بر دامن زینب و سکینه و بانوان حرم و کودکان را که امروز بوسیله آتش فتنه گران وعجوزه‌های زمان که در صدد این هستند که افکار بانوان سرزمینم را مسموم کرده و به منجلاب شهوت‌رانی بکشانند، همانانی که با دستورات ملعونانی همچون ابن مرجانه‌های زمان پرده‌های عفت دریده و رقص‌کنان در پی نابودی مادران آینده سرزمینم هستند .

و اما تو ای «زینب سلیمانی»، امروز ما بانوان انقلابی، بانوان فاطمی  و زینبی آماده‌ایم بگوییم جریان تحریف، جریان نفوذ و جریانی که امروز هم در خاک سوریه و عراق و سایر ممالک آزادی‌خواه جهان چه به‌صورت  فیزیکی و رسانه‌ای و روانی و ... ضمن  نقض حقوق زنان و دختران و کودکان به راحتی پرده‌های عصمت دریده و هتک حرمت می‌کنند.

 اما دستگیره‌های شیطانی و عجوزه‌هایی از جنس هند جگرخوار، بد طینتانی که چه در قالب سلبریتی و چه در قالب مسوولان نفوذی که مامورند بانوان ما را از تربیت اصیل ایرانی اسلامی همچون فرزندآوری، تربیت خانوادگی، پوشش انسانی و هزاران کمالات دور نموده، ما را سرگرم هیجانات کاذب و رنگی، هرزگی و بازی کردن با سگ و گربه به جای تربیت فرزند و همچنین ما را به  تشویق به بی‌حرمتی به والدین و چالش‌های غیراخلاقی کنند تا به‌جای ایستادگی و مقاومت، غیرت و قوی شدن و احیای عشق، بذر شهوت و بول هوسی را چنان فاحشه‌های غربی و سلیته‌های قبل از انقلاب نمایند.

زینب جان آماده‌ایم که بگوییم همان‌طور که پدرت منجی جهان اسلام و سرزمین  نجیبمان شد تو نیز برایمان به مثابه همان زینب کراری و ما بانوان انقلابی دوشادوش تو در میدان نبرد و جهاد اکبر و احیای فرهنگ  مقاومت لبیک‌گویان پای بر عرصه نهاده‌ایم.

 زینب جان پدرت در راه ولایت الهی اهل بیت (ع) و نائب بر حقش امام خامنه‌ای در واقع  ثمره مادریست از جنس حضرت زهرای اطهر (س)، از جنس کوثری که این روزها در سوگ شهادتش ضجه می‌زنیم، بانویی که در راه ولایت پهلویش شکست، سیلی خورد  و جانش را فدا کرد تا بگوید در راه ولایت هم قاسم می‌خواهد هم زینب(س).

امروز امنیت جهان اسلام مدیون خون  فرزندان فاطمی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی‌است، لازم باشد خود را، فرزندانمان و همسران و پدرانمان را در راه مکتب امام حسین(ع) قربانی می‌کنیم تا امنیت، سلامت، عشق و راه من الظلمات الی نور باز شود.

زینب جان بانوان زینبی باید منجی زنان عالم شوند تا ننگ و خفت و نطفه‌ها‌ی حرامی که توسط داعشیان زمان بر پیکره جهان اسلام ریخته شده رخت بربندد. رسالت ما سر نوشت الهی است که  به چشمه پاک کوثر ختم شود و جوشش خون فرزندانمان فاطمی شود نه اینکه  به سرنوشت شقاوتمندان و زنان بیچاره منجر شود.

 آری تازه شروع ماجراست ما منتقمان حضرت زهراییم، پدرمان قاسم سلیمانی چه  در حیات و چه با خونش منجی مستضعفین شد و ما به تأسی از این فرزند ولایی اسلام باصلابت آغاز می‌کنیم: بسم‌الله القاسم الجبارین. به راستی انتقام بانوان زینبی مکتب سلیمانی انتقامی سخت است، چون در راه بقای حق‌الله و حق‌الناس است.

انتهای پیام/ 83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول