اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

همدلی خیرین بخش خصوصی با نیازمندان/اهدای هزار تبلت به دانش آموزان البرزی

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با اشاره به اهمیت مسئله آموزش و تربیت نسل جوان، گفت: مقرر شد هزار عدد تبلت توسط خیرین اتاق بازرگانی برای دانش آموزان نیازمند استان البرز تهیه شود که تا کنون 240 مورد توزیع شد و 760 تبلت دیگر ظرف سه هفته آتی توزیع خواهد شد.

همدلی خیرین بخش خصوصی با نیازمندان/اهدای هزار تبلت به دانش آموزان البرزی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، پرهام رضایی در این آئین تجلیل از خیرین و نیکوکاران مرکز نیکوکاری اتاق بازرگانی البرز و اهدای تبلت به تعدادی از آینده سازان میهن اسلامی، گفت: حدود یک ماه قبل و طی برگزاری جلساتی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، مسؤولان کمیته امداد امام خمینی(ره)، آموزش و پرورش و اتاق اصناف البرز مقرر شد تا تأمین بیش از 4هزار دستگاه تبلت برای دانش آموزان البرزی در دستور کار قرار داده شود و در این راستا خیرین اتاق بازرگانی البرز در فاز نخست برای تامین یک‌هزار دستگاه تبلت پیش قدم شدند.

وی تاکید کرد: در ادامه طی برگزاری نشستی در محل اتاق بازرگانی البرز با حضور اعضای اتاق درخصوص جمع آوری هزینه خرید یک‌هزار دستگاه تبلت مذاکره شد و در نهایت این مبلغ بعد از گذشت تنها 48 ساعت جمع آوری شده و در اختیار مجموعه کمیته امدادامام خمینی(ره) برای خرید تبلت ها قرار گرفت.

رضایی با این توضیح که تاکنون بیش از 240 دستگاه تبلت دانش آموزشی اهداء شده است، افزود: تا سه هفته دیگر نیز باقی تبلت‌های خریداری شده توسط خیرین مرکز نیکوکاری اتاق البرز در اختیار دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره ) قرار داده می‌شود.

وی در رابطه با اجرای این طرح گفت: آینده ایران برای فرزاندان این مرز و بوم است و اگر آینده سازان میهن اسلامی به آموزش صحیح دسترسی نداشته باشند، همه تلاش هایی که در این زمینه انجام شده بی اثر است.

وی در ادامه تاکید کرد: بخش خصوصی علیرغم همه ناملایماتی که به آنها شده همیشه در صحنه حضور داشته اند و دور از هرگونه سیاسی کاری از جان، مال و ابروی خود گذشته اند.

رضایی ضمن قدردانی از اعتماد بخش خصوصی  که همیشه همراه اتاق بازرگانی و در تعامل با این مجموعه حضور داشته اند، گفت:به یقین این کار خیر در مسیر آموزش و پرورش و ساختن سرنوشت فرزندان ما تاثیر گذار است؛ چرا که این دانش آموزان قراراست آینده ایران را دست گرفته و چرخ کشور را بچرخانند.

انتهای پیام/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول