اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رضایی: بازی سختی مقابل تراکتور داریم/ با مسائل روحی بازیکنان بیگانه نیستیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تراکتور تیم خیلی خوبی است و بازیکنان پخته‌ای دارد، بازی سختی برای ما خواهد بود زیرا در 3 هفته اخیر حقمان را در زمین نگرفتیم.

رضایی: بازی سختی مقابل تراکتور داریم/ با مسائل روحی بازیکنان بیگانه نیستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رحمان رضایی در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور تبریز در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خیلی از بازیکنان تراکتور سابقه بازی در ذوب‌آهن را داشته‌اند و 2 تیم شناخت کامل از یکدیگر دارند؛ تراکتور در شروع فصل چند بازیکن از ذوب‌آهن گرفت که بازیکنان خوب و باتجربه لیگ بودند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: تراکتور تیم خیلی خوبی است و بازیکنان پخته‌ای از لحاظ تعداد و کیفیت بازی دارد، تیم قابل احترامی است و بازی فوق‌العاده سختی برای ما خواهد بود زیرا در 3 هفته اخیر حقمان را در زمین نگرفتیم.

وی ادامه داد: شاید در مواقعی اگر دقت و تمرکز بیشتری در ضربات آخر داشتیم‌ مخصوصا در بازی با استقلال، گل‌گهر و پرسپولیس می‌توانستیم امتیازات بیشتری بگیریم، امیدوار هستم این دقت را در بازی فردا داشته باشیم تا نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

رضایی همچنین تصریح کرد: امیدوار هستیم بهترین نمایش را از لحاظ نوع بازی و نتیجه به اجرا بگذاریم، به حقمان در بازی‌های قبلی نرسیدیم و شاید ایراد از خود ما بوده باشد اما دلیل نمی‌شود با همان سبک جلو برویم و نیاز داریم زحمات بچه‌ها را تکمیل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: مقابل تیم‌های صدرجدولی بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتیم اما نتیجه گرفتن مهم‌تر از خوب بازی کردن است؛ نتیجه مهم اما البته تیم ما فوتبال بازی می‌کند و بازی مستقیم ما کم است و سعی می‌کنیم از خطوط و فضاها نهایت استفاده را ببریم.

وی با بیان این‌که امیدوارم فردا با یک بازی خوب و نتیجه مناسب بازی را پشت سر بگذاریم، گفت: بازی سختی داریم اما کارگشا و روحیه‌بخش می‌تواند باشد و برای بازیکنان از لحاظ روحی اهمیت دارد که بتوانیم این شرایط را تغییر دهیم و بازی را به نفع خودمان عوض کنیم.

رضایی در مورد وضعیت روحی بازیکنان و نیاز به روانشناس بیان داشت: حضور روانشناس در کنار تیم می‌تواند خوب باشد اما خودمان از لحاظ روانی روی بازیکنان خیلی کار می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: میلاد جهانی در بازی مقابل گل‌گهر پنالتی را خراب کرد اما در بازی با پرسپولیس بهترین نمایش و بیشترین دوندگی را دارد و گل نیز می‌زند، نشان می‌دهد این بازیکن با وجود آسیب روحی با وی کار کردم و توانستم به میلاد روحیه بدهم، قوت قلب را گرفت و نمایش خوبی داشت و در تمام دقایق بازی خوب کار کرد.

وی همچنین یادآور شد: این مسئله نشان می‌دهد با مسائل روحی و روانی بازیکنان بیگانه نیستیم، هر روز با تک تک بازیکنان صحبت می‌کنیم و در شرایط ممکن مستقیم وارد می‌شویم.

رضایی در مورد بازیکنان محروم و مصدوم ذوب‌آهن گفت: عبداله حسینی محروم است و محمد قریشی با توجه به مصدومیتی که دارد، در بازی فردا حضور نخواهد داشت؛ رضا حبیب‌زاده نیز مصدومیت کوچکی دارد و سعی کردیم وی را برای کار فیزیوتراپی بگذاریم که با شرایط خوب بازگردد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان گفت: امیدوارم برای طرفداران ذوب‌آهن که تیم را حمایت می‌کنند و طرفداران تراکتور بازی خوبی را به نمایش بگذاریم که تماشاچی‌پسند باشد.

انتهای پیام/63090/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول