اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

رئیس بسیج اصناف: روزانه 17 میلیون ماسک استاندارد در کشور تولید می‌شود

رئیس بسیج اصناف کشور گفت: امروزه بالغ بر ۵۰۰ کارگاه جهادی و صنفی تولید ماسک در سراسر کشور در حال انجام کار است و روزانه ۱۷ میلیون ماسک استاندارد تولید می‌شود؛ در این رابطه حدود ۲۰ هزار نفر در کل کشور مشغول به کار هستند.

رئیس بسیج اصناف: روزانه 17 میلیون ماسک استاندارد در کشور تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، غلامرضا حسن پور، رئیس بسیج اصناف کشور، در آئین افتتاحیه اولین خط تولید پارچه در البرز، گفت: از ابتدا شیوع بیماری کرونا بسیج وارد میدان شد، مخصوصا در تولید ماسک که به عنوان اولین چالش‌ها و معضلات کشور مطرح بود.

وی افزود: به لطف الهی، گروهای جهادی، واحدهای صنفی، کارخانجات و سایرنهادهای فعال از پیشرفت بدون مشکل به تولید ماسک پرداختیم؛ ابتدا این سری فعالیت‌ها به صورت دوختی و امروز  تهیه ماسک با دستگاه و بصورت استاندارد انجام می‌شود.

حسن پور با اشاره به کارشکنی بعضی شرکت‌های انحصاری که از دادن پارچه به بازار خودداری می‌کردند و سلامت مردم گرو سودجویی خودشان کرده بودند، افزود: باهمت بسیج مستضعفین و مشورت‌های که انجام شد، شاهد افتتاح این خط تولید هستیم، این خط تولید پارچه مخصوص لایه میانی ماسک دارای بهترین کیفیت و بالاترین استاندارد در کشور است.

این مقام مسؤول اظهارکرد: امروزه بالغ بر ۵۰۰ کارگاه جهادی و صنفی تولید ماسک در سراسر کشور در حال انجام کار است و روزانه ۱۷ میلیون ماسک استاندارد تولید می‌شود؛ در این رابطه حدود ۲۰ هزار نفر در کل کشور مشغول به کار هستند.

رئیس بسیج اصناف کشور، در رابطه با این خط تولید، تصریح کرد: به یاری خداوند روزانه ۶ میلیون ماسک با پارچه تولیدی این کارخانه تهیه خواهد شد و نه تنها نیاز کشور بلکه بحث صادرات نیز در دستورکار قرار گرفته است.

حسن پور در پایان بیان کرد: باتوجه به اینکه سلامت مردم اولویت کار است باید تولید ماسک غیر استاندارد و واحدهای بدون مجوز گرفته و همچنین از ورود ماسک چینی، وارداتی و قاچاق به کشور جلوگیری شود.

انتهای پیام/ش/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول