اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ترامپ کوتاه آمد ولی فتنه‌گران ۸۸ هنوز از نظام طلب‌ کارند

امام جمعه نطنز گفت: ترامپ در جریان تشنج در کنگره آمریکا کوتاه آمد، ولی فتنه‌گران سال ۸۸ بعد از یازده سال هنوز از نظام طلب‌ کارند.

ترامپ کوتاه آمد ولی فتنه‌گران ۸۸ هنوز از نظام طلب‌ کارند

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام محمد یعقوبی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نطنز ضمن  تسلیت رحلت علامه آیت الله مصباح یزدی، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در زمان حیات این علامه تعابیر عجیب و بزرگی را برای این عالم بزرگ به کار بردند و ایشان را از برکات ماندگار حوزه علمیه نام بردند که در علم و عمل و جهاد و کوشش بسیار فعال بود و در جای دیگر فرمودند که از خدا بسیار سپاسگزاریم به خاطر توفیقاتی که به شما داده و ایشان حتی در بیت رهبری درس اخلاق می دادند و ایشان را با علامه طباطبایی و شهید مطهری مقایسه می‌کردند.

 امام جمعه نطنز با تسلیت اربعین دانشمند شهید فخری‌زاده، افزود: اگرچه این دانشمند شهید باید برای مردم در زمان حیاتش ناشناخته باقی می‌ماند، اما بعد از شهادت عده‌ای مغرضانه برای منافع دنیوی و سیاسی نمی‌خواهند این شهید شناخته شود و ناجوانمردانه و ظالمانه این شهید را از ما گرفتند.

وی خاطر نشان کرد: تشنج در ساختمان کنگره آمریکا زمانی که می‌خواستند سرنوشت رئیس‌جمهور منتخب را تمام کنند، این مجلس به میدان جنگ و درگیری مسلحانه تبدیل شد.

بعقوبی افزود:مردم بدانید این چهره بدون نقاب لیبرال دموکراسی است که بعضی‌ها برای آن له له می‌زنند ولی یک درس عبرتی داشت که وقتی ترامپ دید کار به درگیری می‌کشد از مردم خواست که به خانه برگردند، اما بعد از ۱۱ سال از فتنه ۸۸ هنوز فتنه‌گران از کشور طلبکارند که این جای تاسف دارد.

امام جمعه نطنز با اشاره به ۱۸ دی ماه سالروز سقوط هواپیمای اوکراینی با ۱۷۶ سرنشین که جای بسیار تاسف و ناراحتی داشت، گفت: عده‌ای در صدد بودند که در کشور فتنه درست کنند اما بعد از موشک باران پایگاه عین اسد و همچنین هوشمندی مردم و خانواده‌های شهدای هواپیمای اوکراینی عظمت سوگواری شهید مقاومت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی همچنین جوانمردی سردار حاجی‌زاده که مسؤولیت این اقدام را پذیرفت، باعث شد که فتنه در نطفه خاموش شود.

 وی با اشاره به مطالب مهم امروز رهبری معظم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب امروز چند مسأله را به خوبی تبیین کردند که اولی حضور منطقه‌ای ما بود، حضور منطقه‌ای ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران یک سیاست کلان است که بایستی طوری رفتار کنیم که دوستان ما در منطقه تقویت شوند و دشمن قصد تضعیف آن‌ها را نداشته باشد، البته دشمن در صدد شکستن مقاومت است و این آرزو را به گور خواهد برد.

یعقوبی در مورد قدرت دفاعی ایران نیز اظهار کرد: باید آنقدر قوی باشیم که دشمن قدرت دفاعی ما را حساب کند، اگر این‌گونه نباشد دشمن حمله خواهد کرد و در خصوص برجام نیز ما اصرار نداریم که آمریکا به برجام  برگردد یا از برجام برود، آن چیزی که ما به دنبال آن هستیم این است که تحریم‌های ظالمانه برداشته شود.

 انتهای پیام /۶۳۰۲۵/ک۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول