اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

افتتاح کمپ بین المللی کوراش آسیا در بجنورد

رئیس فدراسیون ووشو ایران گفت: افتتاح کمپ بین‌المللی کوراش آسیا در بجنورد نقطه قوتی برای خراسان شمالی، به عنوان پایتخت کوراش ایران خواهد بود.

افتتاح کمپ بین المللی کوراش آسیا در بجنورد

امیر صدیقی ظهر امروز، در حاشیه افتتاحیه فاز اول کمپ بین المللی کوراش آسیا و کمپ تیم های ملی کوراش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، اظهار کرد: امروز اتفاق بسیار خوبی در خانواده کوراش استان افتاد. سالنی که افتتاح شد نقطه قوتی برای خراسان شمالی، به عنوان پایتخت کوراش ایران خواهد بود.

وی با بیان این که کوراش به یک ورزش پر قدرت در میادین بین‌المللی تبدیل شده است، افزود: رویدادهایی که در این ورزش پیش رو داریم، مسابقات داخل سالن و بعد از آن بازی‌های کشورهای اسلامی و سال آینده قهرمانی این رشته خواهد بود.

رئیس فدراسیون ووشو ایران گفت: وضعیت تیم ملی هم‌اکنون وضعیت خوب و مطلوبی است و یکی از نقاط مثبت حضور ورزشکاران از سراسر ایران است که نشان دهنده تقویت و رشد این ورزش در کشور است.

صدیقی افزود: لیگ برتر ووشو در بخش آقایان از هفتم تا ۱۴ بهمن و بخش بانوان از ۱۵ تا ۱۹ بهمن ماه با نام لیگ شهید سردار سلیمانی برگزار خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: پس از مشخص شدن تقویم بین المللی وشوو، از میان قهرمانان و کسانی که در مسابقات شرکت کرده اند، تعداد مشخصی به تیم ملی وشوو دعوت خواهند شد.

صدیقی در پایان گفت: با صداوسیما هماهنگی های لازم شده است تا مسابقات ووشو به صورت پخش زنده از این رسانه پخش شود.

انتهای پیام/ک/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول