اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سپاه و کمیته امداد برای محرومان اصفهان هزار واحد مسکونی می‌سازند

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: با همکاری بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، هزار و 150 واحد مسکونی ویژه محرومان احداث می‌شود.

سپاه و کمیته امداد برای محرومان اصفهان هزار واحد مسکونی می‌سازند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان؛ سردار مجتبی فدا ظهر امروز در مراسم انعقاد قرارداد ساخت هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی ویژه محرومان با همکاری بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الزمان (عج) و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان اظهار کرد: وحدت، تقویت و گسترش همکاری مجموعه بسیج و کمیته امداد نتایج ارزشمندی در خدمت‌رسانی به مردم مستضعف خواهد داشت و لذا باید این وحدت بیش از پیش افزایش یابد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: یکی از ویژگی‌های مکتب شهید سلیمانی خدمت‌رسانی بی‌مزد و منت به مردم است و همکاری امروز یکی از ظرفیت‌ها برای عمل به مکتب شهید سلیمانی برای خدمت به محرومان و زمینه ساز زندگی با عزت است، از تلاش کمیته امداد تشکر می‌کنم.

فدا با بیان اینکه این همکاری‌ها منجر به تقویت توانمندی‌های یکدیگر خواهد شد، تصریح کرد: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای هزار و ۱۵۰ واحد مسکن در راستای خدمت به محرومین، رشد و توانمندسازی آنان است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه سپاه صاحب‌الزمان (عج) سال گذشته اقدامات خوبی را در حوزه بسیج سازندگی انجام داده است، گفت: در پی وقوع سیل سال گذشته در استان‌های مختلف ۱۴۹ واحد احداث شد و ۵۲۷ واحد نیز مرمت و بازسازی شد، همچنین هزار و ۶۹۵ پروژه محرومیت‌زدایی نیز در استان اصفهان با همکاری بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی به انجام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در سایر زمینه‌ها نیز آماده همکاری هستیم، ابراز امیدواری کرد با نگاه خداپسندانه بتوان گام‌های خوبی را برای خدمت‌رسانی به محرومان و مستضعفان برداشته شود چرا که بهترین راه مبارزه با استکبار خدمت‌رسانی به مردم است.

انتهای پیام/۶۳۰۵۵/ص۱۰/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول