اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مجموعه مدیران باید در حوزه ورزش سرمایه گذاری کنند

استاندار کردستان گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش تنها وظیفه اداره ورزش و جوانان نیست، همه ادارات و بخش‌ها باید توجه ویژه‌ای به حوزه ورزش داشته باشند و در حد توان سرمایه گذاری کنند.

مجموعه مدیران باید در حوزه ورزش سرمایه گذاری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ، بهمن مرادنیا ظهر امروز در جلسه ساماندهی امور جوانان و دیدار با رییس فدراسیون کشتی با اشاره به جایگاه مهم ورزشی در زندگی فردی و اجتماعی افراد جامعه اظهار کرد: تا آنجا که در توان دارم با دل و جان از ورزش استان حمایت خواهم کرد.

وی از عدم حضور برخی مدیران ادارات در این جلسه و بی‌توجهی به مسله ورزش جوانان گله کرد و گفت: در ارزیابی عملکرد مدیران استان ۱۰ نمره از نمره مدیران به دلیل عدم حضور در این جلسه کم خواهم کرد.

وی با بیان اینکه هر ساله در مراسم‌های مبارزه با مواد مخدر از ورزش به عنوان بهترین راهکار برای کاهش آسیب‌های اجتماعی نام می‌برم اظهارکرد: از آنجا که آسیب‌های اجتماعی منجر به از هم پاشیدگی خانواده‌ها می‌شود همه ما در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی جوانان موظفیم و در روز قیامت باید پاسخگو باشیم.

استاندار کردستان کوتاهی کردن و غفلت از مسائل جوانان را غیرقابل قبول دانست و گفت: همه مسولان ادارات، بخش‌ها، ائمه جمعه و جماعت موظفند در راستای توسعه ورزش فرهنگ‌سازی کنند.

وی بر فراهم کردن بسترها و فضاهای مناسب ورزشی تاکید کرد و گفت: جام شهدای کردستان در رشته کشتی به صورت سالانه برگزار شود.

در این جلسه تفاهم نامه استانداری با فدراسیون کشتی در راستای برگزاری مسابقات و اردوهای ورزشی در استان منعقد شد، همچنین استاندار کردستان  تفاهم نامه ماده(۲۷)  در زمینه واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی امضا کرد.

انتهای پیام /2330/85

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول