اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تقویت فناوری در همه روستاهای بالای 20خانوار کهگیلویه

سرپرست اداره کل فناوری و ارتباطات کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت مصمم است همه روستاهای بالای 20 خانوار را از آنتن دهی مطلوب برخوردار کند.

تقویت فناوری در همه روستاهای بالای 20خانوار کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید امیررضا عابدینی عصر امروز در دیدار با فرماندار شهرستان با بیان اینکه  دولت تدبیر و امید مصمم است همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار را از نعمت آنتن دهی تلفن همراه بهره مند کند، گفت: مجوز راه اندازی ۳۲ سایت در استان کهگیلویه و بویراحمد گرفته شد .

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام مشکلات استان در زمینه ارتباطات و فناوری احصاء شده و درصدد راه اندازی سایت‌های جدید و برطرف کردن مشکلات هستیم.

 معاون فناوری ایرانسل تصریح کرد: مشکل راه‌اندازی سایت در شهرستان‌ها بیشتر بروکراسی‌های اداری است و اینکار حدود ۲۴۰ روز راه‌اندازی خدمات را به تعویق خواهد انداخت.

فرماندار کهگیلویه نیز با اشاره به اهمیت زیر ساخت فناوری ارتباطات در  توسعه شهرستان اظهار کرد :آنتن دهی تلفن همراه در کهگیلویه مختل است و در این شهرستان نقاط کور زیادی وجود دارد که شهروندان را می آزارد .

علیرضا اتابک تصریح کرد :اهتمام به رفع مشکل ارتباطی با دید نجات جان انسانی ارتباطی معنا دار است .

اتابک گفت: چون مردم حق دارند و نیاز اساسی به ارتباطات دارند هر نقطه‌ای را که ایرانسل به فرمانداری اعلام کند به مدت یک هفته تمام استعلام‌ها را شخصا پیگیری کرده و پروسه‌ای که گفته می شود 240 روز طول می‌کشد را در شهرستان کهگیلویه با تعاملی که بین ادارات وجود دارد در چند روز حل می کنیم.

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول