اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تعیین ردیف بودجه برای اجرای سند ۲۰۳۰ عمدی نبوده است

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از علنی شدن موضوع ردیف بودجه برای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط مجلس، بلافاصله دولت اعلام کرد که این مسأله عمدی نبوده‌ است و این طرح ناخواسته در ردیف بودجه ۱۴۰۰ قرار گرفته‌است و با پیگیری وزیر آموزش‌ و پرورش از بودجه‌ی ۱۴۰۰ حذف شد.

تعیین ردیف بودجه برای اجرای سند ۲۰۳۰ عمدی نبوده است

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درخصوص تذکر پیرامون تعیین ردیف بودجه برای سند ۲۰۳۰ اظهار داشت: پس از علنی شدن موضوع توسط مجلس، بلافاصله دولت اعلام کرد که این مسأله عمدی نبوده‌ است و این طرح ناخواسته در ردیف بودجه ۱۴۰۰ قرار گرفته‌است و با پیگیری وزیر آموزش‌ و پرورش از بودجه‌ی ۱۴۰۰ حذف شد، نباید مدیریت فرهنگی و بودجه کشور با توجه به این میزان تأکید مقام معظم رهبری بر آن با سهل‌انگاری همراه شود.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی همچنین درخصوص طرح شهید سلیمانی با بیان این که توسعه‌ فولاد مبارکه آلودگی هوای استان اصفهان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، افزود: این طرح نیاز به بررسی بیشتر دارد، البته فولاد مبارکه و ذوب‌آهن اقدامات شایسته‌ای در تصفیه‌ فاضلاب و پس‌آب داشته‌اند و استفاده‌ این صنایع از آب زاینده‌رود به حداقل رسیده‌ است.

وی تصریح کرد: مسأله‌ اصلی، بحث آلودگی هوا است، آلودگی هوای استان اصفهان یک مسأله‌ جدی است و در توسعه‌ صنایع بهداشت محیط باید مورد توجه قرار ‌بگیرد، به همین دلیل این طرح نیاز به بررسی بیشتر دارد.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول