اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

پروژه های اقتصاد مقاومتی در قم در اولویت اجراست

استاندار قم برخی پروژه های اقتصاد مقاومتی استان را عقب تر از برنامه زمان بندی شده دانست و بر رفع موانع آن تأکید کرد.

پروژه های اقتصاد مقاومتی در قم در اولویت اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان با اشاره به برنامه محوری فعالیت های ستاد اقتصاد مقاومتی بیان کرد: این برنامه ها بر اساس مطالعات و نظرات کارشناسی دستگاه های تخصصی و با همکاری و نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان طرح ریزی شده و پیگیری می شود.

وی افزود: البته در این زمینه، اولویت هایی از ابتدای سال مشخص شده که نیاز به جدیت بیشتر در اجرا و تحقق دارد.

استاندار قم سپس به گزارش کارگروه اقتصادی ستاد از پیشرفت پروژه ها اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه برخی از پروژه ها از زمان بندی پیش بینی شده خود جلوتر بوده و تا پایان آذر ماه به اتمام رسیده اند که باید از مدیران و دست اندرکاران این پروژه ها تقدیر و تشکر و از تجربیات به دست آمده در این زمینه استفاده کرد.

سرمست اضافه کرد: البته برخی پروژه ها نیز عقب تر از برنامه زمان بندی شده هستند که باید تعیین تکلیف آن ها با رفع موانع موجود به سرعت انجام شود و تا پایان سال به بهره برداری برسند.

وی با تأکید بر این که برخی پروژه های اقتصاد مقاومتی زمان بر هستند و برنامه ریزی بلندمدت دارند اظهار کرد: این پروژه ها هم باید با حداکثر نظارت دستگاه های نظارتی پیگیری شده و هرگونه مانع در پیشرفت آن ها گزارش شود.

استاندار قم درباره گزارش کارگروه عمرانی و زیربنایی ستاد اقتصاد مقاومتی استان نیز گفت: در این زمینه نیز پروژه های مهمی در حال اجراست و سازمان های مجری موظفند در طول 6 ماه آینده و بر اساس اولویت و زمان بندی کارها را به پیش ببرند.

وی با اشاره به اهمیت مسائل زیرساختی در پروژه های اقتصاد مقاومتی اذعان کرد: تأمین برق و گاز شهرک های صنعتی قم در سطح ملی دنبال و با عقد تفاهم نامه هایی نهایی شد.

سرمست تصریح کرد: در حوزه تأمین آب برای این مناطق، مشکلاتی وجود دارد که برای رفع آن ها، جلساتی هم با وزیر نیرو داشته ایم تا بتوانیم با تخصیص سهمیه صنعت، در رشد و شکوفایی این مناطق و تأمین زیرساخت های لازم برای آن ها موفق باشیم.

استاندار قم ادامه داد: البته در موضوع آب هم تفاهم اولیه ای صورت گرفته است که نیاز به پیگیری دارد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول