اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

«هیأت خودرویی» شام غریبان حضرت زهرا(س) در لواسان

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۱۶۳ ابوحمزه ثمالی لواسان از برگزاری مراسم شام غریبان حضرت زهرا(س) به شکل «هیأت خودرویی» در دریاچه لواسان خبر داد.

«هیأت خودرویی» شام غریبان حضرت زهرا(س) در لواسان

نوید شکوهی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۱۶۳ ابوحمزه ثمالی لواسان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: همزمان با ایام فاطمیه و به مناسبت سالروز شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم شام غریبان آن حضرت به شکل «هیأت خودرویی» در انتهای مجموعه دریاچه لواسان برگزار می‌شود. 

وی گفت: در این مراسم، مستمعان با خودروهای خود شرکت می‌کنند و به شکلی برنامه‌ریزی شده است که افراد از خودروها پیاده نشوند زیرا در تمام نقاط فضای تعیین شده، بلندگو و سیستم صوتی برای استفاده خودروسواران وجود دارد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۱۶۳ ابوحمزه ثمالی لواسان افزود: قرائت آیاتی از قرآن، روضه خوانی، اجرای سرود، مداحی، قرائت زیارتنامه حضرت زهرا(س)، پخش کلیپ تصویری، ماشین نویسی صلواتی و پذیرایی شام از برنامه هایی است که برای این مراسم در نظر گرفته‌ایم. 

شکوهی با بیان اینکه فضا برای حدود ۳۰۰ خودرو آماده کرده‌ایم، بیان کرد: برای اولین بار است که توسط این پایگاه و در این شهرستان مراسم مذهبی به شکل هیأت خودرویی برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراسم خاطرنشان کرد: در اطلاع رسانی‌هایی که داشتیم از شرکت کنندگان خواستیم که قرآن و مفاتیح به همراه داشته باشند و قبل از ساعت ۱۸:۳۰ در مجموعه حضور پیدا کنند. 

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول