اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

آمار دیدبان حقوق بشر از سرکوب و تبعیض هدفمند صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین

سازمان دیدبان حقوق بشر خبر داد که مسئولان صهیونیست، طی سال گذشته میلادی علیه مردم فلسطین، سرکوب و تبعیض نژادی هدفمند را در پیش گرفتند.

آمار دیدبان حقوق بشر از سرکوب و تبعیض هدفمند صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، سازمان دیدبان حقوق بشر گزارشی درباره رخدادهای سال گذشته میلادی در فلسطین و اراضی اشغالی منتشر و از اقدامات رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرد.

پایگاه خبری الخلیج الجدید ضمن نقل این گزارش، تأکید کرد، مسئولان صهیونیست، طی سال گذشته میلادی علیه مردم فلسطین، سرکوب و تبعیض نژادی هدفمند را در پیش گرفتند.

در این گزارش آمده است، محاصره ۱۳ ساله نوار غزه توسط صهیونیستها، باعث شده است که دو میلیون فلسطینی حاضر در این منطقه، از حق آزادی تردد محروم شوند و اقتصاد آنان را نابود کرده است.

بر اساس این گزارش، تل‌آویو در حال انتقال هر چه بیشتر شهروندان خود به شهرکهای واقع در کرانه باختری است که این مسئله «جنایت جنگی» است.

بنا بر این گزارش، طی سال ۲۰۲۰، برای ساخت ۱۲ هزار و ۱۵۹ واحد مسکونی در شهرکهای صهیونیست‌نشین، پیشرفتهای زیادی وجود داشته که از سال ۲۰۱۲ تا کنون، بیشترین آمار ساخت‌وساز در اراضی اشغالی است.

دیدبان ادامه داد، ۶۶۱ هزار صهیونیست و ۱۳۲ شهرک بزرگ در کرانه باختری احداث شده است.

به گفته این مرکز، صهیونیستها تا ۱۹ اکتبر ۲۰۲۰، ۵۶۸ منزل متعلق به شهروندان فلسطین را تخریب کردند که باعث آوارگی ۷۵۹ نفر شده است.

بر اساس این گزارش، پیکر ۶۷ نفر از شهدای فلسطینی که از سال ۲۰۱۵ شهید شده‌اند، در گروگان صهیونیستها قرار دارد. تل‌آویو از این پیکرها به عنوان اهرم فشار استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول