اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بسته خبری|از دستگیری 11 اراذل و اوباش تا کشف 20 قبضه سلاح غیرمجاز در استان

طی 48 ساعت گذشته 11 نفر از اراذل و اوباش در شهرستان‌های شهرکرد و فارسان دستگیر و 20 قبضه سلاح شکاری در سطح چهارمحال و بختیاری کشف و عاملان 38 فقره سرقت نیز دستگیر شدند.

بسته خبری|از دستگیری 11 اراذل و اوباش تا کشف 20 قبضه سلاح غیرمجاز در استان

علی سپهوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در پی ایجاد رعب و وحشت و سلب آسایش عمومی توسط 3 نفر از اراذل و اوباش در خیابان 17 شهریور شهرکرد، دستگیری متهمان و عوامل ایجاد مزاحمت و ناامنی در دستور کار ماموران کلانتری11 سعدی شهرکرد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد ادامه داد: با تحقیقات پلیس محل اختفای متهمان شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، این مخلان نظم و امنیت طی 3 عملیات پلیسی موفق، در مخفیگاهشان دستگیر و با تکمیل پرونده به دادگاه تحویل داده شدند.

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در لاران

وی اضافه کرد: طرح پاکسازی نقاط آلوده، پس از هماهنگی قضائی، طی دو مرحله و با بکارگیری عوامل فرماندهی انتظامی بخش لاران در این شهرستان اجراء شد.

سپهوند افزود: در اجرای این طرح، 8 گرم و 85 سانت هروئین، 9 گرم و 60 سانت شیشه و 2 گرم سوخته تریاک کشف و 3 خرده‌فروش موادمخدر و 3 معتاد متجاهر دستگیر شدند.

وی بیان داشت: در این 2 عملیات 2 دستگاه خودرو متهمان توقیف و 2 باب منزل مسکونی که به پاتوق خرید و فروش و مصرف موادمخدر بدل شده بود، با حکم قضائی پلمب شد.

دستگیری 8 اراذل و اوباش در نزاع دسته‌جمعی فارسان

غلامعلی شکری نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: در پی وقوع نزاع دسته جمعی بین 2 گروه 4 نفری از اراذل و اوباش در میدان امام حسین(ع) شهر فارسان، ماموران کلانتری11 فارسان بلافاصله جهت رسیدگی به موضوع و دستگیری این مخلان نظم و امنیت به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان ادامه داد: ماموران با حضور در محل درگیری، تمامی 8 نفر متهم دخیل در درگیری را که مجروح شده بودند، با همکاری عوامل امدادی به بیمارستان منتقل کرده و پس از کسب دستور قضائی تحت نظر گرفتند تا به محض ترخیص از بیمارستان، آنان را جهت رسیدگی به پرونده به دادسرا اعزام کنند.

جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در استان

اسکندر سعیدی نیز اظهار داشت: در راستای تشدید مبارزه با قاچاقچیان سلاح و مهمات غیرمجاز، پس از هماهنگی قضائی طرح خلع سلاح و جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز به مدت 2 روز در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی چهارمحال و بختیاری افزود: در اجرای این طرح، تعداد 20 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز کشف شد که در این راستا 18 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

15 سارق با 38 فقره سرقت دستگیر شدند

عبدالرضا قاضی‌زاده نیز در گفت‌وگو با فارس گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، خودرو، اماکن خصوصی، وسایل خودرو، داخل خودرو، دوچرخه و کش روی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی استان، قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: ماموران پلیس آگاهی استان، شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان، اردل، کوهرنگ، کیار، سامان، بن و خانمیرزا با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به‌جامانده در صحنه‌های سرقت، موفق شدند 15 سارق را دستگیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به 38 فقره سرقت منزل، خودرو، اماکن خصوصی، وسایل خودرو، داخل خودرو، دوچرخه و کش روی اعتراف کردند که متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول