اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

میزانِ پوشش دانش‌آموزان کردستان در شبکه شاد بالاتر از میانگین کشوری است

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: میانگین دانش‌آموزان تحت پوشش شبکه شاد در کشور ۸۳ درصد است و کردستان با پوشش ۸۷ درصدی دانش‌آموزان در شبکه شاد بالاتر از میانگین کشوری است.

میزانِ پوشش دانش‌آموزان کردستان در شبکه شاد بالاتر از میانگین کشوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رشید قربانی ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش کردستان که به صورت ویدیوکنفرانس در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: از ۲۴ تا ۳۰ دیماه به نام شورای آموزش و پرورش نامگذاری شده و باتوجه به شرایط بیماری کرونا برنامه‌های این نظام و تعلیم و تربیتی در فضای مجازی پیگیری و دنبال شده است.

وی با اشاره به اینکه انتظار می‌رود شورای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و استان در راستای پیشبرد اهداف آموزش و پرورشی تلاش کنند، افزود: شورای آموزش و پرورش کردستان بعنوان شورای فعال استان‌های کشور معرفی شده است.

وی بیان کرد: راه‌اندازی شبکه شاد با تحت پوشش قرار دادن ۱۵ میلیون دانش‌آموز در کشور از اقداماتی بود که برای استمرار آموزش در ایام کرونا شکل گرفت، ۸۷ درصد دانش‌آموزان استان تحت پوشش شبکه شاد، ۱۱ درصد تحت پوشش برنامه‌عای حضوری و دو درصد با برنامه‌های تلویزیونی و بسته‌های محتوایی تدوین شده اموزش می‌بینند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد: میانگین دانش‌آموزان تحت پوشش شبکه شاد در کشور ۸۳ درصد است و کردستان با پوشش ۸۷ درصدی دانش‌آموزان در شبکه شاد بالاتر از میانگین کشوری است.

قربانی نیاز دانش‌آموزان به تبلت و گوشی هوشمند را ضروری خواند و گفت: نیاز است خیرین در راستای تهیه تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه شورای آموزش و پرورش کردستان شورای برتر کشور در فعالیت‌های امسال معرفی شده است، بیان کرد: شعار امسال هفته شوراها نگاه ملی تحول منطقه‌ای در نظام تعلیم و تربیت است.

توسعه ایننرنت در ۱۵۵ مدرسه استان، اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به تجهیز هنرستان‌های کردستان، اجرای پویش همکلاسی مهربان در استان، اختصاص ۷۰ میلیارد ریال اعتبار به بازسازی سرویس بهداشتی مدارس و اختصاص پنج میلیارد ریال برای جذب دانش‌‌آموزان بازمانده از تحصیل از جمله مصوبات شورای آموزش و پرورش کردستان در سال ۹۹ است.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول