اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

معلم خاطی به هیئت تخلفات معرفی شد/ عذرخواهی از دانش آموز تنبیه شده

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در مورد تنبیه بدنی دانش آموز یکی از روستاهای طارم سفلی گفت: معلم خاطی بصورت منتظر خدمت به هیئت تخلفات معرفی شده است تا تصمیم مناسب در مورد وی گرفته شود و در نهایت اتفاق مشابه در استان و کشور رخ ندهد.

معلم خاطی به هیئت تخلفات معرفی شد/ عذرخواهی از دانش آموز تنبیه شده

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در مورد تنبیه بدنی دانش آموز یکی از روستاهای طارم سفلی اظهار داشت: از این موضوع متاثر و متاسف هستیم و معلم خاطی بصورت منتظر خدمت به هیئت تخلفات معرفی شده است تا تصمیم مناسب در مورد وی گرفته شود و در نهایت اتفاق مشابه در استان و کشور رخ ندهد. 

وی ادامه داد: ممکن است که بر اساس تصمیمات گرفته شده توسط هیئت تخلفات در ادامه سال تحصیلی جاری همکاری با معلم خاطی قطع شود. 

وی افزود: معلمی یک کار حرفه ای است و کسانی موفق خواهند شد که آموزش های لازم را برای انجام کار حرفه ای دیده باشند، برخی از معلمان که از روش های دیگر وارد آموزش و پرورش شده اند و اصول و مبانی لازم را یاد نگرفته اند با اقدامات خود به نظام تعلیم و تربیت آسیب می رسانند.

اصغری عنوان کرد: به دنبال این اتفاق ناگوار با والدین دانش آموز تماس گرفته شد و از ایشان عذرخواهی کردیم و گروهی از آموزش و پرورش نیز با حضور در منزل از دانش آموز تنبیه شده عذرخواهی و دلجویی کردند.

وی در پایان گفت: امیدواریم که دیگر چنین اتفاقی که دور از شان معلمان است در استان ما رخ ندهد و دانش آموز و والدین وی نیز به دلیل این اتفاق ناگوار ما را مورد بخشش قرار دهند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول