اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

نجابت: اتفاقی که در روند ادغام بانک مهر رخ داده تخلف است/ وعده پیگیری جدی مشکلات سهامداران

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در جمع سهامداران بانک مهر اقتصاد گفت: اتفاقی که در سهام بانک مهر اقتصاد رخ داده به جهات قانونی تخلف است و مجلس نیز هیچ گونه تخلفی را برنمی‌تابد.

نجابت: اتفاقی که در روند ادغام بانک مهر رخ داده تخلف است/ وعده پیگیری جدی مشکلات سهامداران

به گزارش خبرگزاری فارس؛ امروز دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ تعدادی از سهامداران بانک ادغام شده مهر اقتصاد در اعتراض به قیمت‌گذاری غیرمنصفانه سهام بانک مهر اقتصاد برای دریافت مطالبات خود از نمایندگان مجلس درخواست حل مشکلات خود شدند. «فارس من» در کمپینی به موضوع مشکلات سهامداران بانک ادغام شده مهر اقتصاد پرداخته است.

 

یکی از سهامداران با حضور در تریبون آزاد «فارس من»، می‌گوید: همه سهامداران متضرر بانک مهر اقتصاد خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان و خیلی از خانواده‌های معسر بسیجی هستند که در این اوضاع نامناسب اقتصادی در سختی زندگی می‌کنند لذا حق‌شان در سرمایه‌گذاری سهام بانک مهر اقتصاد ضایع شده است.

 

آنها عنوان کردند: ما از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست داریم که حق مظلومین را زنده کنند و از وزیر اقتصاد بخواهند که قیمت‌گذاری به روز شود این در حالی که طی دو سال گذشته تاکنون شاهد تورم ۴۰۰ درصدی در کشور بوده‌ایم که این ارزش‌گذاری سهام واقعاً ظلم در حق بسیجیان و جانبازان است و به نوعی حق‌شان پایمال می‌شود. 

 

روح‌الله نجابت نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به نگرانی سهامداران بانک مهر اقتصاد، اظهار داشت: روندی که دولت در عرصه اقتصاد داشته همه محل اشکال است و آثار آن نیز در معیشت مردم و بورس قابل مشاهده است از این رو ارزش‌گذاری قیمت سهام بانک مهر اقتصاد نمونه‌ای از همان روند غلط است.

 

وی اضافه کرد: بنده به عنوان عضو کمیسیون اصل ۹۰، به طرز کار قوای اجرایی کشور نظارت جدی خواهم داشت و موضوع را در مجلس شورای اسلامی پیگیری و دنبال خواهم کرد.

 

این نماینده مجلس بیان داشت: اتفاقی که در سهام بانک مهر اقتصاد رخ داده به جهات قانونی تخلف است و مجلس نیز هیچ گونه تخلفی را برنمی‌تابد. نمایندگان مردم این اطمینان‌خاطر را به ایثارگران، رزمندگان و دیگر سهامداران بانک مهر اقتصاد می‌دهند که اجازه نخواهند داد اجحافی در حق‌شان شود.

 

نجابت در پایان خاطرنشان کرد: نباید در حقوق حقه ایثارگران و رزمندگانی که پایبند به نظام و کشورمان هستند ظلمی روا شود و ما به عنوان نماینده مردم  این تضمین را می‌دهیم که موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول