اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تبیین دستاوردهای صنعت آب و برق استان برای نسل جوان

نماینده ولی‌فقیه در فارس بر لزوم تبیین و اطلاع‌رسانی خدمات گسترده صنعت آب و برق استان فارس و به تصویر کشیدن زحمات، تلاش‌ها و عملکرد تلاشگران این عرصه به مردم و به‌ویژه نسل جوان تاکید کرد.

تبیین دستاوردهای صنعت آب و برق استان برای نسل جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در فارس و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس عصر امروز با نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، آیت‌الله لطف‌الله دژکام بر لزوم تبیین و اطلاع رسانی خدمات گسترده صنعت آب و برق استان فارس و به تصویر کشیدن زحمات، تلاش ها و عملکرد تلاشگران این عرصه به مردم و به ویژه نسل جوان تاکید کرد.

امام جمعه شیراز در این باره گفت: از زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران تاکنون در زمینه خدمات آب و برق و ایجاد رفاه برای مردم، پیشرفت ها و کارهای بزرگی صورت گرفته است که باید به اطلاع عموم مردم رسانده شود.

دژکام با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از پروژه های مهم و حیاتی کشور و استان به دست مهندسان متعهد و توانمند این مرز و بوم و استان در حال اجراست، خاطرنشان کرد: جوانان متخصص و تلاشگر ما توانسته اند بسیاری از کارهای انجام نشده در گذشته را اکنون به سرانجام رسانده و واژه " ما توانسته ایم"را تحقق بخشند.

در ادامه این نشست، احمدرضا خسروی طی سخنانی به تشریح عملکردکلی سال۹۹ صنعت آب و برق استان فارس در پویش سراسری هر هفته الف_ب_ایران پرداخت.

مدیرعامل توزیع برق استان توسعه متوازن و مبتنی بر عدالت در برخورداری از خدمات را هدف اصلی این پویش دانست و گفت: طی یکسال گذشته، در قالب پویش هر هفته الف _ ب _ ایران یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان طرح آب و برق در استان فارس به سرانجام رسیده که شاخص بسیار قابل توجهی است.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان فارس اظهار داشت: ما در اجرای این پویش از حمایت استاندار فارس و مسئولان استانی برخوردار هستیم و امید است با تداوم این روند در سه ماهه چهارم سال جاری شاهد بهره برداری از ۲۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در استان فارس با اعتباری حدود ۸۰۰ میلیارد تومان باشیم.

 این مقام مسئول تاکید کرد: در حال حاضر کشور ایران در عرصه صنعت آب و برق در دنیا حرف های بسیاری برای گفتن دارد و توانسته ایم در بسیاری از موارد به مرحله خودکفایی برسیم.

وی دستیابی به این جایگاه برتر را مرهون تلاش و همت متخصصان ایرانی عنوان کرد و افزود: هم اکنون نیز تلاشگران خدوم این عرصه های حیاتی با وجود تمامی مخاطرات صنعت برق در تلاشند تا در نحوه خدمت رسانی ها خللی وارد نشود و مردم استان در رفاه و آسایش باشند.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان فارس، در ادامه سخنان خود به نقش موثر علما و روحانیون در اشاعه فرهنگ مصرف بهینه انرژی و آب  اشاره کرد و بیان داشت: از آنجا که جامعه روحانیت در میان مردم از جایگاه ارزنده و والایی  برخوردار است، بی تردید می توانند در فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف برق نقشی موثر و برجسته داشته باشند.

خسروی در خاتمه ابراز امیدواری کرد با بهره مندی از فرمایشات و رهنمودهای گرانقدر نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز بتوانیم بیش از پیش در راه خدمت رسانی به مردم و جلب رضایت آنان موفق عمل نماییم.

گفتنی است در بخش دیگری از این جلسه، رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان فارس به نیابت از دکتر اردکانیان وزیر نیرو، کتاب "دلگرمی ها و همراهی ها " را  تقدیم نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز کرد.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول