اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اختلاف در اردوگاه یاران انقلاب بازدهی مدیریت را کاهش می‌دهد ‏

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی بر لزوم هم‌راستایی تمامی دستگاه‌های حکمرانی کشور برای پیگیری و تحقق آرمان‌های اساسی انقلاب تاکید کرد.

اختلاف در اردوگاه یاران انقلاب بازدهی مدیریت را کاهش می‌دهد   ‏

علی کریمی‌فیروزجایی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس مازندران با اشاره به اختلاف مدیریتی برخی از دستگاه‌های حاکمیتی در کشور اظهار کرد: اختلافات و چالش‌های مدیریتی در کشور برخلاف اصول و مولفه‌های آرمانی انقلاب است.

وی با تاکید بر ضرورت هم‌افزایی و تعامل مسؤولان دستگاه‌های ملی و محلی برای پیشبرد اهداف عالی نظام اسلامی گفت: عدم وحدت رویه و انسجام مسؤولان در روند امور کشور، آسیب‌های امنیتی، سیاسی و فرهنگی به‌دنبال دارد.

کریمی‌فیروزجایی با تاکید بر ضرورت وجود سلایق مختلف و متکثر فکری در اداره کشور یادآور شد: حفظ اتحاد و انسجام مسؤولان حول مولفه‌های اساسی پیشرفت و اقتدار به معنای یک‌دست شدن سلایق سیاسی نیست بلکه پرهیز از آسیب‌رسانی به خط سیر آرمانی انقلاب است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی را برای مسلمانان و نهضت‌های آزادی‌بخش و عدالت‌خواه جهان الهام‌بخش دانست و گفت: در شرایطی که بسیاری از کشورها و آزادی‌خواهان از انقلاب اسلامی برای تداوم تلاش‌های ظلم‌ستیزانه خود الگو می‌گیرند، اختلاف مسؤولان در اردوگاه انقلاب موجب یاس آنان و خشنودی جبهه استکبار می‌شود.

این مسؤول با اشاره به منش جهادی سردار سلیمانی در اتحاد و وحدت مبارزان و مجاهدان محور مقاومت خاطر نشان کرد: استمرار ارزش‌های انقلاب در دهه پیشرفت و عدالت نیازمند الگوی مدیریت و مکتب شهید سلیمانی است.

وی شهید سلیمانی را نمونه کامل مدیریت مکتب ولایت و امامت دانست و تاکید کرد: ولی امر مسلمین با معرفی شهید سلیمانی به عرصه جهانی انگاره اساسی مدیریت اسلامی و جهادی را عرضه کردند.

کریمی‌فیروزجایی با اشاره به اهمیت تربیت مدیران آینده انقلاب گفت: چالش‌های فکری و عمیق جهان در آینده و نیازهای نو به نوی کشور در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی مدیرانی در تراز شهید سلیمانی را می‌طلبد.

این نماینده مجلس با اشاره به ناکارآمدی لیبرال دموکراسی غربی در تامین نیازهای فکری جامعه افزود: تلاش برای اعتلای فرهنگ و تمدن اسلامی رسالت خطیر و انکار ناپذیر دستگاه‌های حاکمیتی کشور است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر تفوق و برتری کامل فرهنگ اسلامی در تولید علم و اندیشه، اضافه کرد: برهه کنونی فرصت بی‌نظیری برای خلق آثار شگفت‌انگیز در حوزه نظری و ایده‌پردازی پیرامون چالش‌های مدیریتی جهان به شمار می‌رود که باید از سوی جبهه انقلاب قدردانی شود.

وی با تشریح دستاوردهای انقلاب در عرصه علم و فرهنگ، دست‌یابی به دانش و یافته‌های نوین و تولیدات نوپدید علمی را ثمره مجاهدت نیروهای انقلابی عنوان و تصریح کرد: بسترسازی برای تقویت توان بومی و اعتلای تلاش‌های جهادی برای پیشرفت و بالندگی کشور وظیفه ذاتی مسوولان در رده‌های مختلف است.

کریمی فیروزجایی گفت: پیاده‌سازی گفتمان امام و رهبری در جامعه از گسست زنجیره علایق و انسجام فکری مردم و مسؤولان جلوگیری می‌کند.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به نقش موثر جوانان انقلابی در صیانت از مولفه‌های پایدار انقلاب، بیان کرد: رشد و نمو افکار جوانان در پرتو آموزه‌های اسلامی و ولایی نیازمند سعه صدر، صداقت و تلاش مومنانه است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول