اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تیم ملى با وضعیت منفى به بندرخمیر آمده بود/ با نظر داورزنى اردو منحل شد

سرپرست هیات والیبال هرمزگان علت تعطیل شدن اردوى تیم ملى والیبال در بندرخمیر را مثبت بودن تست کروناى دو مربى این تیم اعلام کرد و گفت: با نظر مستقیم رئیس فدراسیون این اردو منحل شد.

تیم ملى با وضعیت منفى به بندرخمیر آمده بود/ با نظر داورزنى اردو منحل شد

عبدالله بستگانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس ضمن تائید این خبر تصریح کرد: صبح دیروز به پیشنهاد پزشک تیم ملی از تمامی بازیکنان و کادر فنی تست کرونا گرفته شد که متاسفانه جواب این تست در خصوص دو مربی این تیم مثبت اعلام شد.

بستگانی افزود: قبل از اعزام این تیم به بندرعباس تمامی اعضای تیم ملی تست کرونا داده بودند و با وضعیت منفی در اردوی بندرخمیر حضور یافتند، اما پس از تست مجدد در بندرخمیر، متاسفانه نتیجه آن برای ابراهیم سنسبیلی و حبیب ناصری دو مربی ملی‌پوشان والیبال ساحلی کشورمان مثبت اعلام شد.

وی ادامه داد: با تشخیص کادر فنی و نظر رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران این اردو منحل شد.

سرپرست هیات والیبال استان هرمزگان با اشاره به شرایط مساعد و قابل قبول از دید مسؤولان فدراسیون بیان داشت: تمام سعی خود را برپایه بهترین میزبانی از ملی‌پوشان والیبال ساحلی قرار دادیم که در این راه بجاست از زحمات مدیرکل ورزش و جوانان استان و همچنین مسؤولان پرتلاش شهرستان بندرخمیر به خصوص یونس برهم رئیس اداره ورزش و جوانان تقدیر نمایم.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول