اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای طرح 3070 با هدف کاهش مراجعه به مراکز درمانی تامین اجتماعی

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان از اجرای طرح 3070 در مراکز درمانی این سازمان با هدف کاهش مراجعات به این مراکز خبر داد و گفت: این طرح از مهم‌ترین اقدامات حوزه IT انجام شده در این سازمان است.

اجرای طرح 3070 با هدف کاهش مراجعه به مراکز درمانی تامین اجتماعی

 به گزارش خبرگزار فارس از زنجان، علی محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آغاز شیوع کرونا تا پایان دی‌ماه سال‌جاری بیش از یک هزار و 756 بیمار در بیمارستان‌های تامین اجتماعی زنجان بستری شده‌اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان تعداد بیماران بستری در بیمارستان امام حسین (ع) زنجان را یک هزار و 301 و بیمارستان امید ابهر را 455 نفر اعلام و تصریح کرد: تست PCR تعداد 728 بیمار مثبت بوده و هم اکنون تعداد بیماران بستری در دو مرکز درمانی تامین اجتماعی بشدت کاهش یافته است.

وی افزود: یک هزار و 666 بیمار نیز تا پایان دی‌ماه با بهبودی کامل از مراکز فوق ترخیص  شده‌اند که از این تعداد یک هزار و 242 بیمار از بیمارستان امام حسین (ع) و 424 بیمار نیز از بیمارستان امید ابهر بعد از دریافت درمان‌های مورد نیاز خود ترخیص شده‌اند.

 محمدی با اشاره به سیر نزولی بستری‌های ویروس کرونا تاکید کرد: کرونا تمام نشده و هر گونه ساده انگاری همشهریان و بیمه شدگان تامین اجتماعی، می‌تواند آثار زیانباری را بهه مراه داشته باشد و فاجعه بزرگ موج چهارم را رقم زند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان کادر پرتلاش درمان را پیشمرگان مبارزه با کرونا عنوان کرد و گفت: پزشکان و پرستاران و همه نیروهای درمانی دخیل در امر مبارزه با کرونا، نام خود را بر بلندای تاریخ ایران به ثبت رساندند.

وی  با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی تسهیلات ارزشمند و مهمی در راستای پیشگیری و کنترل بیماری کووید 19 انجام داده است، گفت: بسیاری از بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها، فعالیت‌های حضوری و .... به خدمات الکترونیکی تبدیل شده که نماد اصلی آن، اجرای طرح  3070 است که از مهمترین و اساسی‌ترین اقدام سازمان در حوزه IT بشمار می‌رود و تا پایان بهمن ماه بیش از 70 میلیون بار مراجعه بیمه شدگان را به مراکز تامین اجتماعی را کاهش خواهد داد و آسایش، آرامش  و رضایتمندی گیرندگان خدمت، تشکل‌ها  و بیمه شدگان و بازنشستگان این سازمان را بهمراه خواهد داشت.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول