اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

فجر نوین در فوتبال پایه تبریز مدعی خواهد بود

مالک باشگاه فجر نوین تبریز گفت: در تمامی رده‌‌های پایه تیم‌داری کرده و در آینده نزدیک فجر نوین از قطب‌‌های فوتبال تبریز خواهد بود.

فجر نوین در فوتبال پایه تبریز مدعی خواهد بود

جاوید نوری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در تبریز اظهار داشت: خدا را شاکریم در سال اول فعالیت خود در رده‌های پایه، توانستیم به اهداف مدنظرمان دست یابیم و ان‌شاالله برنامه خاصی برای تمامی رده‌های سنی باشگاه داریم.

وی افزود: تمرکز خاصی برای حضور در رقابت‌های کشوری در رده جوانان و بزرگسالان لیگ 3 داریم که در تیم بزرگسالان فقط از بازیکنان زیر 23 سال و اعضای باشگاه استفاده خواهد شد.

نوری گفت: در رسیدن با اهداف باشگاه با برنامه و بدون عجله پیش می‌رویم ‌و سعی می‌کنیم کاملا علمی و آکادمیک پیش برویم.

اهل شعار دادن نیستیم و بیشتر عمل می‌کنیم

مالک باشگاه فجر نوین گفت: سیاست باشگاه کشف، پرورش و معرفی استعداد های آذربایجان و به کار‌گیری مربیان جوان، بادانش و با انگیزه است و اهل شعار دادن نبوده و در عمل ثابت خواهیم کرد.‌

این مربی فوتبال تصریح کرد: کادر فنی بسیار با انگیزه و قوی داریم و بازیکنان با استعدادی داریم که مطمئنم سال‌های بعد در سطوح بالاتر خواهند بود.

نوری گفت: تشکر می‌کنم از مسوولان رده بالای ورزشی استان و هیات فوتبال استان و امیدوارم مثل همیشه حمایت‌های معنوی خودشان را نسبت به این مجموعه داشته باشند.

وی گفت:‌ متاسفانه کرونا و تعطیلی مسابقات لطمه زیادی به فوتبال و ورزش وارد کرد، اما سلامتی جامعه و اعضای باشگاه آرزوی قلبی ماست.

انتهای پیام/60017/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول