اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۴ پروژه عمرانی برق‌رسانی در دامغان افتتاح می‌شود

مدیر توزیع برق شهرستان دامغان گفت: به مناسبت دهه فجر، چهار پروژه برق‌رسانی در این شهرستان افتتاح می‌شود.

۴ پروژه عمرانی برق‌رسانی در دامغان افتتاح می‌شود

سیدمحمدحسین ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر امسال، چهار پروژه با محوریت احداث و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق و نصب تجهیزات برای هوشمندسازی شبکه در شهرستان دامغان افتتاح می‌شود.

مدیر توزیع برق شهرستان دامغان اضافه کرد: این تعداد پروژه، با صرف اعتباری به مبلغ ۵۵ میلیارد و ۲۱۱ میلیون ریال به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی افزود: پروژه اصلاح و بهینه‌سازی ۱۴ هزار و ۷۳۸ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف و ۴۱ دستگاه پست توزیع برق به مبلغ ۱۹ میلیارد و ۹۶۵ میلیون ریال، ازجمله پروژه قابل بهره‌برداری در دهه فجر سال جاری محسوب می‌شود.

ترابی اضافه کرد: دو پروژه توسعه و احداث ۲۸ هزار و ۲۹۰ متر شبکه‌های توزیع برق و نصب چهار دستگاه پست هوایی به قدرت ۹۷۵ کیلوولت آمپر و احداث ۷۰ دستگاه سرچراغ روشنایی معابر با هزینه ۱۸ میلیارد و ۸۲۹ میلیون ریال و پروژه نصب تجهیزات جهت هوشمندسازی شبکه با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال، به‌عنوان پروژه‌های آماده افتتاح در دهه فجر امسال هستند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول