اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مجوز فعالیت باشگاه‌های ورزشی و استخرها ابلاغ شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به صدور مجوز فعالیت باشگاه‌های ورزشی و استخرها گفت: باید پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

مجوز فعالیت باشگاه‌های ورزشی و استخرها ابلاغ شد

علی خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان درباره آخرین وضعیت فعالیت اماکن ورزشی در استان زنجان اظهار کرد: طبق ابلاغیه اخیر ستاد کرونا، اخیرا همه رشته‌های ورزشی غیر برخوردار می‌توانند فعالیت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: طبق پروتکل‌های ابلاغی استخرها نیز می‌توانند در شهرستان‌های رنگ زرد و آبی کرونایی فعالیت کنند.

وی با اشاره به اینکه مجوز فعالیت تمام باشگاه‌های ورزشی از سوی ستاد کرونا صادر شده و امروز به تمام دستگاه‌های اجرایی، هیأت‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها ابلاغ شد، گفت: باشگاه‌ها و اماکن ورزشی در شهرستان‌های آبی و زرد کرونایی، مجوز فعالیت دارند.

خلیلی تصریح کرد: قبلا اینطور بود که فقط برای فعالیت‌ قهرمانان کشوری مجوز صادر می‌شد، اما طبق ابلاغیه جدید این مجوز برای همه باشگاه‌ها صادر شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تصریح کرد: این مجوز برای فعالیت تمام باشگاه‌ها، سالن‌ها و اماکن ورزشی و آن هم منوط به رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی است.

وی با بیان اینکه نظارت و بازدید مستمر از باشگاه‌ها و اماکن ورزشی استان صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌هایی که سالن ورزشی دارند و همچنین روسای هیأت‌های ورزشی، موظف به نظارت مستمر بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول