اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

فجر۴۲| ۲۳ پروژه مخابراتی در قروه به بهره‌برداری رسید

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: به مناسبت دهه فجر۲۳ پروژه مخابراتی در قروه به بهره‌برداری رسید.

فجر۴۲| ۲۳ پروژه مخابراتی در قروه به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، آزاد حکمت پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح طرح‌های مخابراتی ویژه فجر ۴۲ در قروه اظهار داشت: ۲۳ پروژه مخابراتی به منظور توسعه پهنای باند در این شهرستان با اعتبار ۶۴ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسیده است که این پروژه شامل اجرای شبکه FTTH بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: ۶۴ میلیارد سرمایه‌گذاری صورت گرفته در ۲۳ پروژه مخابراتی در ۴ بخش تلفن ثابت، تلفن همراه، اینترنت و سیست‌ های انتقال بوده است.

حکمت تصریح کرد: رویکرد اصلی شرکت مخابرات منطقه‌ای کردستان توسعه حوزه باند ۵ است و امکان استفاده مناسب را در نقاط شهری و روستایی برای مشترکان فراهم می‌سازد.

وی گفت: به منظور برطرف کردن اختلال شبکه اینترنت در مناطق دورافتاده شهری و روستایی یک پروژه تا پایان سال در قروه به بهره‌برداری خواهد رسید که کمبود پهنای باند را برطرف خواهد کرد و تا ۵۰ برابر ظرفیت افزایش پهنای باند را به همراه خواهد داشت.

حکمت در مورد اقدامات انجام شده در قالب طرح توسعه فاز ۸ شبکه ارتباطی همراه اول با هدف توسعه حداکثری خدمات قابل ارائه در حوزه ارتباطات سیار اشاره کرد و افزود: در همین راستا تعداد ۲۰ سایت شهری، روستایی و جاده‌ای در شهرستان قروه به تکنولوژی‌های ۳G و ۴G ارتقا یافته است.

وی در ادامه افزود: بر اساس نظرسنجی از مشترکان در نقاط مختلف قروه تجهیزات فنی تکنولوژی‌های نسل سوم و چهارم همراه اول بر روی ۲۰ سایت طبق زمان‌بندی و در موعد مقرر نصب و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اذعان داشت: در حال حاضر ۵۴ سایت BTS در قروه نصب و راه‌اندازی شده است و مشترکان این شهرستان از تکنولوژی‌های اینترنت۲G،۳G و۴G بهره‌مند هستند.

وی در ادامه گفت: با سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در زمینه پروژه‌های فنی در حوزه شبکه ارتباطات سیار ۱۰۰ روستای قروه زیرپوشش خدمات شبکه تلفن همراه هستند.

حکمت در ادامه اظهار داشت: بر اساس نیازمان مشترکان به تجهیزات ارتباط جمعی از جمله تلفن همراه، در حال حاضر ۸۷ هزار و ۵۰۶ شماره دایمی و اعتباری همراه اول به مشتریان شهرستان قروه واگذار شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه اجرای فاز هشتم توسعه شبکه ارتباطات سیار با هدف ارائه بهتر خدمات به مشترکان و افزایش ظرفیت شبکه‌های تلفن همراه اول در استان تعریف شده است، افزود: توسعه و تقویت شبکه ارتباطات سیار، کاهش مشکل پوشش آنتن دهی در نقاط مختلف، دسترسی شهروندان به خدمات مطلوب و شبکه پرسرعت همراه اول از مزایای پروژه های اجرا شده در قروه است که جزو دستاوردهای انقلاب اسلامی در چند دهه اخیر به شمار می‌رود.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۸۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول