اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بنیاد برکت گلستان 1600 شغل برای بانوان گلستانی ایجاد کرد

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان گفت: بنیاد برکت در گلستان توانسته برای یک‌هزار و 600 بانوی گلستانی در راستای کسب و کار، راه‌اندازی کارگاه و مشاغل خانگی شغل ایجاد کند.

بنیاد برکت گلستان 1600 شغل برای بانوان گلستانی ایجاد کرد

محمدمهدی سلمانزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: بنیاد برکت در استان با اجرای طرح‌های اجتماع‌محور و بنگاه‌محوری توانسته اقدامات اجتماعی و اقتصادی خوبی را در حوزه بانوان انجام دهد.
وی تصریح کرد: در این راستا ۷۵۰ طرح اشتغالزایی اجرا شده که با اجرای این طرح‌ها یکهزار و ۶۰۰ نفر بانوی گلستانی اشتغالزایی شدند و مبلغ ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات در مشاغل ویژه زنان پرداخت شده است.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان خاطرنشان کرد: در این طرح‌ها تلاش شده تا از توانمندی و ظرفیت بانوان در راه‌اندازی کارگاه‌ها، ایجاد کسب و کار و مشاغل خانگی مانند دوزندگی، ریسندگی، صنایع دستی، دامداری و غیره حمایت شود.
وی با اشاره به فعالیت بانوان در بخش اجتماعی بیان کرد: در بخش اجتماعی نیز بانوان جهادی همانند مردان ضمن سازماندهی گروه‌های فرهنگی، آموزشی، هنری و درمانی فعالیت‌های خوبی را در استان انجام داده که نقش انان در در حوادث غیرمترقبه سیل و زلزله به ویژه در شهرستان‌های آق‌قلا و رامیان و مبارزه با بیماری منحوس کرونا بر کسی پوشیده نیست.
سلمانزاده گفت: در حوزه اجتماعی تاکنون 45 گروه جهادی، خیریه‌ها و سمن‌ها در سامانه احسان این ستاد در گلستان ثبت‌نام کرده و فعالانه مشغول خدمت‌رسانی به مردم عزیز گلستان هستند.
وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا (س) گفت: به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) روز زن و مقام والای مادر مراسم ویدئو کنفرانس بانوی برکت با حضور فعالان اجتماعی و اقتصادی برخی از زنان نخبه در استان‌های کشور برگزار و از آنها تجلیل شد.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول